Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/12803
Title: | Πειραματική αξιολόγηση αντικατάστασης μέρους του καυσίμου που καταναλώνει βενζινοκινητήρας με υδρογόνο το οποίο θα παράγεται με ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου μέσω γεννήτριας υδρογόνου | Authors: | Παντελίδης, Μιχαήλ | Keywords: | Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας;Παραγωγή έργου-ισχύος;Θερμότητας-θερμικής ισχύος;Υδρογόνο;Εσωτερική καύση | Advisor: | Ελευθερίου, Πολύβιος | Issue Date: | May-2018 | Department: | Department of Mechanical Engineering and Materials Science and Engineering | Faculty: | Faculty of Engineering and Technology | Abstract: | Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε όλες τις εφαρμογές για παραγωγή έργου-ισχύος ή θερμότητας-θερμικής ισχύος. Μια από τις υποσχόμενες εφαρμογές είναι η χρήση του υδρογόνου για καύσιμο ή/και ενίσχυση της απόδοσης της μηχανής εσωτερικής καύσης. Έχει ήδη εφαρμοστεί στην βιομηχανία με διάφορες τροποποιήσεις στους κινητήρες η χρήση φυσικού αερίου και υγραερίου (LPG), αλλά όχι ακόμα την χρήση του υδρογόνου όπου για διάφορους λόγους δεν έχει εφαρμοστεί στην περιοχή μας. Σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ασχοληθεί με το θέμα σε διάφορες εφαρμογές. Η πτυχιακή αυτή θα έχει θεωρητικό και πειραματικό υπόβαθρο. Θα γίνει προσπάθεια χρήσης υδρογόνου σε μηχανή εσωτερικής καύσης (στο εργαστήριο θερμοδυναμικής) και θα ελεγχθεί η απόδοση της μηχανής σε σχέση με την παρεχόμενη ροή υδρογόνου. Αρχικά: (α) Θα γίνουν δοκιμές για να εξαχθεί η συμπεριφορά της μηχανής με συμβατικά καύσιμα, (β) θα γίνουν δοκιμές εισαγωγής υδρογόνου από κύλινδρο υδρογόνου από το εμπόριο και θα εξαχθεί η όλη συμπεριφορά της μηχανής με διάφορες ροές του αερίου σε σχέση με την συμπεριφορά της μηχανής, Τέλος θα γίνει σύγκριση στην απόδοση ενεργειακά αλλά και με οικονομικούς όρους της υπάρχουσας κατάστασης πραγμάτων με αυτή της χρήσης υδρογόνου και σε ποιο ποσοστό θα είναι αυτό εφικτό. | Description: | In recent years, extensive use has been made on the use of renewable energy sources in all applications for power-output or heat-thermal power. One of the promising applications is the use of hydrogen as a fuel and/or enhancing the performance of the internal combustion engine. We have seen the use of natural gas and LPG, but not yet the use of hydrogen where for various reasons has not been applied in our area. Almost all automakers have addressed the issue in various applications. In this dissertation an attempt will be made to use hydrogen in an SI engine (in the thermodynamics lab) and to examine its performance in relation to the supplied hydrogen flow. Initially: (a) Tests will be carried out to extract the behavior of the engine with conventional fuels; (b) Hydrogen injection tests will be conducted by a commercially available hydrogen cylinder (99.99%) and the whole engine behavior will be examined with various gas flows in relation to the behavior of the engine. Finally, a comparison will be made on the energy and economic performance of the existing state of affairs with the use of hydrogen and at what rate this will be feasible. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/12803 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Περίληψη Μιχάλης Παντελίδης.pdf | 128.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 10
250
Last Week
0
0
Last month
4
4
checked on Nov 21, 2024
Download(s) 10
105
checked on Nov 21, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.