Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/10031
Title: | Η πορεία προς την αφαίρεση : απο τον κατασκευαστικό χώρο του cezanne στους αυτοσχεδιασμούς του kandinsky | Authors: | Θεοφιλίδης, Μάριος | Keywords: | Διάσπαση;Παράλληλη αποστασιοποίηση;Ιμπρεσιονιστές | Advisor: | Λουϊζίδη, Νίκη Δανός, Αντώνης |
Issue Date: | 2016 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Faculty: | Faculty of Fine and Applied Arts | Abstract: | Η συστηματική αφαίρεση της μορφής, δηλαδή η διάσπαση της μέσω του χρώματος και η παράλληλη αποστασιοποίηση από την αυστηρότητα του σχεδίου, αποτελεί ουσιαστική παράμετρο της καλλιτεχνικής δημιουργίας των ιμπρεσιονιστών. Στο έργο του Eugene Delacroix παρατηρούμε τα πρώτα δείγματα αφαίρεσης και διάσπασης της μορφής, στοιχείο που αποτέλεσε αντικείμενο μελέτης για τους μεταγενέστερους καλλιτέχνες. Η Αποθέωση του Delacroix του Paul Cezanne αποτελεί το έναυσμα για την ανάλυση που θα ακολουθήσει στην παρούσα διατριβή, η οποία θα εστιάσει κυρίως στο έργο του Cezanne, με παράλληλες αναφορές στο έργο του Claude Monet. Ο Wassily Kandinsky, επηρεαζόμενος από έργα του Monet, μελέτησε τον Cezanne, βασίστηκε στο χρώμα αποδίδοντας του αλληγορική σημασία μέσα από τα θεωρητικά του κείμενα, εξελίσσοντας την αφηρημένη απεικόνιση της μορφής. | Description: | The progressive dissolution of the form, based on colour and given the parallel deviation from the rigidity of the line, constitutes a significant parameter of the impressionists' work. In Eugene Delacroix's work the early stages of the dissolution of the form may be traced, becoming a guiding reference for the artists that followed. The Apotheosis of Delacroix by Paul Cezanne serves as the starting point for the present thesis, focusing mainly on Cezanne's work, with parallel references to Claude Monet's work. Influenced by Monet's work, Wassily Kandinsky studied Cezanne, attributed to colour a significant role in his artistic work as well as an allegorical meaning through his theoretical work, with the dissolution of the form evolving to abstraction. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/10031 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων | Type: | MSc Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Theophilides_Marios.pdf | Πλήρες κείμενο | 3.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
THESISABSTRACT_Theophilides_Marios.pdf | Περίληψη | 214.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
416
Last Week
0
0
Last month
2
2
checked on Nov 6, 2024
Download(s)
239
checked on Nov 6, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.