Department of Communication and Marketing

Organization name
Department of Communication and Marketing
Description
The Department of Communication and Marketing at the Cyprus University of Technology aspires to establish itself as a regional center for teaching and research in the field of public communication and to gradually become a nationally and internationally recognized center of excellence. Its mission is to enhance scholarship in the field of public communication, predominantly in those aspects that are linked to the media, journalism, political communication, advertising and public relations. It will strongly focus on the European dimension and on the related domains of the communicative disciplines, with emphasis on the historical, social and political aspects of their evolution.

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Refined By:
Fulltext:  With Fulltext

Results 81-100 of 112 (Search time: 0.015 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
81May-2021Διαχείριση αντιλήψεων σε reality που προβάλλεται στην ελληνική τηλεόρασηΜαστίχη, Χρυσαυγή 
822015Ειρηνική διαδήλωση και φαινόμενα βίας: Μελέτη περίπτωσης Πανευρωπαϊκής αντικατοχικής πορείας 1996Θεμιστοκλέους, Παναγιώτης 
83May-2018Εξόρυξη γνώσης σε σχόλια του facebook: μελέτη περίπτωσης samsungΧατζηευαγγέλου, Επιφάνειος 
42018Εσωτερικό Μάρκετινγκ και Σύστημα Αξιών σε Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Η Περίπτωση του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου ΚύπρουΚυριάκου, Ευδοξία 
5May-2021Η αντιληπτή διαφάνεια διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δυκτύωσηςΑνδρέου, Χριστιάνα 
6May-2023Η Γενιά Ζ είναι αληθινή: Τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των Κύπριων χρηστών της εφαρμογής BeReal και οι στάσεις τους προς τις αυθόρμητες διαφημίσειςΚακουλλή, Ελένη 
72013Η επίδραση του ηλεκτρονικού σύμβουλου ψήφου στην διαμόρφωση πολιτικής άποψης : η περίπτωση του ‘Choose4Cyprus’Φελλάς, Βελισσάριος 
8May-2020Η επιρροή της ατμόσφαιρας στην πιστότητα: η περίπτωση του Nicosia MallΠράτσου, Άντρη 
9May-2023Η επιρροή της πίεσης χρόνου στην συμπεριφορά καταναλωτή κατά την διάρκεια αγοράς ενδυμάτωνΠαναγιώτου, Βερονίκη 
10Apr-2020Η επιρροή των Atmospherics λιανικών καταστημάτων στις προτιμήσεις καταναλωτών: συγκριτική ανάλυσηΧαραλάμπους, Στέλλα 
11May-2021Η επιρροή των atmospherics στην πιστότητα των καταναλωτών : η περίπτωση του καταστήματος strativariusΒασιλείου, Μιχαέλα 
122015Η καινοτομία των βιολογικών καλλυντικών προϊόντων και η αποδοχή τους από τους Κύπριους καταναλωτέςΠολυκάρπου, Μαρία 
132012Η κοινωνική ταυτότητα στα online κοινωνικά δίκτυαΤρίκκη, Άννα 
141-Feb-2024Η προσωποποίηση της πολιτικής, η επικυριαρχία της εικόνας και η κρίση της κομματικής δημοκρατίαςTriga, Vasiliki 
152019Θρησκευτική πίστη και Facebook : μια ποιοτική ανάλυσηΑντωνίου, Αίμιλη 
162013Κοινωνικές αναπαραστάσεις των ηλεκτρονικών συμβούλων ψήφου : η περίπτωση του ‘Choose4CyprusΦωτιάδου, Εύρη 
17May-2023Μελέτη λογισμικών για ανάλυση ποδοσφαιρικών αγώνων: η περίπτωση του WyscoutΜιχαήλ, Ξενής 
182012Μελετώντας εμπειρικά την ολοκληρωτική αγάπη στην Κύπρο : μια κοινωνιο-ψυχολογική προσέγγισηΜατσαγγίδου, Μαρία 
19May-2023Ο αντίκτυπος του μάρκετινγκ επιρροής στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέων της ΚύπρουΡαφικ Γκιλ, Ευπραξία 
20May-2021Οι επιπτώσεις του COVID-19 στο επίπεδο εμπιστοσύνης στη δημοσιογραφία : ποιοτική ανάλυση στην ΚύπροΧατζημιλτή, Μαριλένα