Browsing by Department Department of Communication and Marketing


Or, select a letter below to start browsing
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 269 to 288 of 292 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
Apr-2020Η επιρροή των Atmospherics λιανικών καταστημάτων στις προτιμήσεις καταναλωτών: συγκριτική ανάλυσηΧαραλάμπους, Στέλλα 
May-2021Η επιρροή των atmospherics στην πιστότητα των καταναλωτών : η περίπτωση του καταστήματος strativariusΒασιλείου, Μιχαέλα 
2015Η καινοτομία των βιολογικών καλλυντικών προϊόντων και η αποδοχή τους από τους Κύπριους καταναλωτέςΠολυκάρπου, Μαρία 
2012Η κοινωνική ταυτότητα στα online κοινωνικά δίκτυαΤρίκκη, Άννα 
1-Feb-2024Η προσωποποίηση της πολιτικής, η επικυριαρχία της εικόνας και η κρίση της κομματικής δημοκρατίαςTriga, Vasiliki 
2019Θρησκευτική πίστη και Facebook : μια ποιοτική ανάλυσηΑντωνίου, Αίμιλη 
2013Κοινωνικές αναπαραστάσεις των ηλεκτρονικών συμβούλων ψήφου : η περίπτωση του ‘Choose4CyprusΦωτιάδου, Εύρη 
May-2023Μελέτη λογισμικών για ανάλυση ποδοσφαιρικών αγώνων: η περίπτωση του WyscoutΜιχαήλ, Ξενής 
2012Μελετώντας εμπειρικά την ολοκληρωτική αγάπη στην Κύπρο : μια κοινωνιο-ψυχολογική προσέγγισηΜατσαγγίδου, Μαρία 
May-2023Ο αντίκτυπος του μάρκετινγκ επιρροής στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέων της ΚύπρουΡαφικ Γκιλ, Ευπραξία 
May-2021Οι επιπτώσεις του COVID-19 στο επίπεδο εμπιστοσύνης στη δημοσιογραφία : ποιοτική ανάλυση στην ΚύπροΧατζημιλτή, Μαριλένα 
2015Οι ηλεκτρονικοί σύμβουλοι ψήφου στην ΕλλάδαΓεμενής, Κώστας ; Κωνσταντινίδης, Γιάννης ; Τρίγκα, Βασιλική 
Dec-2020Οι Τροπικότητες του Φαντασιακού στο Πολιτισμικό ΥποκείμενοΠαναγιώτου, Χρίστος 
May-2023Παράγοντες που επηρεάζουν τους άνδρες καταναλωτές στην Κύπρο για αγορά ποδοσφαιρικού ρουχισμού και ποιος είναι ο ρόλος των influencersΓεωργίου, Ραφαήλ 
Nov-2017Περιγραφή άυλης πολιτιστικής κληρονομίας μέσα από μεταδεδομένα: η περίπτωση του παραδοσιακού χορούΓιαννουλάκης, Σταμάτιος ; Τσαπατσούλης, Νικόλας ; Καμαρινόπουλος, Αλέξιος 
May-2023Πληθοχρηματοδότηση και ενημέρωση : παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση οικονομικής στήριξης των μέσων ενημέρωσηςΝεοφύτου, Ραφαέλλα 
2013Σύγκριση μεθόδων πρόβλεψης ψήφου στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες συμβούλων ψήφουΜακρή, Αρίστη 
May-2023Σύγκριση των προβλέψεων των αποτελεσμάτων των ποδοσφαιρικών αγώνων μεταξύ φίλαθλου κοινού, εμπειρογνομώνων και στοιχηματικών εταιρειώνΧρυσοστόμου, Κυριάκος 
May-2015Σύστημα πρόβλεψης επίδοσης φοιτητών ΕΣΔ βάση της επίδοσης τους στις προεισαγωγικές εξετάσειςΒρυωνίδη, Στέφανος 
2013Συμμετοχική δημοσιογραφία στην ΚύπροΡούσσος, Μάριος – Αντώνης