Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8792
Title: Μελανά σημεία στο οδικό δίκτυο της Κύπρου
Authors: Ισαάκ, Κωνσταντίνα 
Keywords: Οδικό δίκτυο--Κύπρος;Τροχαίες συγκρούσεις;Συμβολές οδών;Θανατηφόρα δυστυχήματα
Advisor: Οικονομίδης, Ιωάννης
Issue Date: 2016
Department: Department of Civil Engineering and Geomatics
Faculty: Faculty of Engineering and Technology
Abstract: Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία εξετάζει τις παραμέτρους που σχετίζονται με την δημιουργία οδικών τροχαίων συγκρούσεων σε προβληματικά σημεία του οδικού δικτύου της Κύπρου. Περαιτέρω επέκταση γίνεται στις αιτίες που ευθύνονται για την πρόκληση των τροχαίων συγκρούσεων, με κύριο αυτουργό τον άνθρωπο, το όχημα και το περιβάλλον, αντίστοιχα. Αρχικά πραγματοποιήθηκε συλλογή δεδομένων για τον προσδιορισμό των μελανών σημείων, δηλαδή, σημείων όπου προέκυψαν πάνω από 5 θανατηφόρα οδικά ατυχήματα ή με ελαφρούς τραυματισμούς. Ακολούθησε η επεξεργασία των πιο πάνω δεδομένων, αναλύθηκε η κάθε τροχαία σύγκρουση ξεχωριστά και εξήχθηκαν τα τελικά συμπεράσματα. Από την ανάλυση προέκυψε ότι τα περισσότερα μελανά σημεία είναι συμβολές οδών, συνήθως φωτοελεγχόμενες. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στα περισσότερα θανατηφόρα δυστυχήματα και στις οδικές συγκρούσεις, με σοβαρά τραυματισμένους, πρωταγωνιστούν άνδρες, με τις γυναίκες να αποτελούν τη μειοψηφία. Το πιο θλιβερό συμπέρασμα της ανάλυσης αποτελεί η διαπίστωση ότι οι περισσότεροι νεκροί ανήκουν στην ηλιακή ομάδα των 60 ετών και άνω, ενώ οι περισσότεροι σοβαρά τραυματίες ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα των 15-24 ετών. Στο τέλος της μελέτης, προτείνονται μέτρα βελτίωσης γενικότερα του οδικού δικτύου και ειδικότερα στα μελανά σημεία που εντοπίστηκαν.
Description: The aim of this thesis is to examine the causes associated with the road accidents in Cyprus. Τhe reasons, behind road accidents are examined and specifically those due to human errors, vehicle condition and the road environment. Initially, data were collected to determine black spots in certain areas of the road network. Black spots are considered those locations with more than five fatal accidents or accidents with minor injuries. All data, obtained from the Cyprus Police Department and the Public Works Department, were analyzed carefully and the final conclusions were drawn. The analysis showed that most of the black spots are intersections controlled by traffic signals. A related point to consider is that in most car accidents more men than women are involved. The saddest conclusion is that most of the dead are in the age groups of over 60 years, whilst those seriously injured belong in the age group of 15-24 years. At the end of this thesis, measures are being proposed that will help improve the roads and black spots in Cyprus and reduce the amount of accidents in general.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8792
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Κ. ΙΣΑΑΚ.pdf4.43 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 10

300
Last Week
0
Last month
0
checked on Nov 21, 2024

Download(s) 10

1,321
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.