Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8702
Title: Finite element concrete bridge model analysis and damage scenarios
Authors: Λαουτάρης, Αντώνης 
Keywords: Σκυρόδεμα;Δομική ανάλυση;Δυναμική ανάλυση;Μεθοδολογία
Advisor: Ταντελέ, Έλια
Issue Date: 2015
Department: Department of Civil Engineering and Geomatics
Faculty: Faculty of Engineering and Technology
Abstract: Αυτή η μελέτη προτείνει μια ορθολογική μεθοδολογία που χρησιμοποιεί 3D λογισμικό για τη δομική και δυναμική ανάλυση μιας υποθετικής γέφυρας από οπλισμένο σκυρόδεμα και τοποθετείται βάση των γεωγραφικών δεδομένων της Κύπρου. Η συγκεκριμένη μελετη είναι γεωμετρικά συσχετιζόμενη με την Γέφυρα Ζυγού στη Λεμεσό και από την μη γραμμική ανάλυση που προκύπτει απο το πρόγραμμα που χρησιμοποιήθηκε, παρουσιάζονται τα διάφορα πιθανά σενάρια αστοχίας της γέφυρας. Κάθε άνοιγμα υποστηρίζεται σε στηρίγματα μήκους περίπου 15 m. Ως συνέπεια της επαναλαμβανόμενης γεωμετρίας της γέφυρας, οι δοκιμές στη δόνηση λειτουργούσαν σε ένα εύρος χρησιμοποιώντας ένα σύστημα μέριμνας δεδομένων. Ένα 3D μοντέλο πεπερασμένων στοιχείων δημιουργήθηκε και ενημερώνεται για να πάρουμε τιμές που αντιστοιχούν μεταξύ αριθμητικών και πειραματικών τρόπων μεταφοράς ιδιότητων. Στην μελέτη περιλαμβάνονται μετρήσεις πεδίου, αναλυτικές μελέτες επαλήθευσης μοντέλου, καθώς και τα σενάρια αστοχίας. Με τη βοήθεια του CSi Bridge ανάλυσης, σχετικά με περιπτώσεις φόρτισης, δυναμικής ανάλυσης, ο υπολογισμός της διάρκειας ζωής και οι συνδυασμοί φόρτισης που παροθσιάζονται ενδελεχώς σ’ αυτή την διατριβή εχουν ως κύριο στόχο την παρουσίαση των διαφόρων σεναρίων αστοχίας της γέφυρας καθώς και το πώς επηρεάζεται από διάφορους άλλους παράγοντες όπως είναι η διάβρωση, η ολική καταστροφή της γέφυρας στην περίπτωση σεισμού, όπως και άλλες περιπτώσεις αστοχίας που αφορούν τοπική καταστροφή και επηρεάζουν την ολική αντοχή της γέφυρας οπου μεταβάλλουν τα κύρια χαρακτηριστικά αυτής.
Description: This paper proposes a rational methodology using 3D software for the structural and dynamic analysis of a hypothetical reinforced concrete bridge model situated in Cyprus. The case study is geometrically related with the Zygou Bridge in Limassol. The analysis obtained is based on vibration measurement of the bridge, assimilation of its modal signature, restricted element model updating, as well as nonlinear analysis. The selected case study is an ninespan bridge with a continuous deck slap. Each span is simply supported at bearings and has a length of an approximately 15 m. As a consequence of the repetitive geometry of the bridge, vibration tests were operated on one span using a data procuration system. A 3D finite element model was created and updated to obtain reasonable correspond between numerical and experimental modal properties. Field measurements, analytical model verification studies as well as damaged scenarios are situated. With the help of CSi Bridge, load cases, dynamic, time dependence and load combinations analysis is achieved. Furthermore, several damaged scenarios were created in order to investigate the consequences on the object's structure.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8702
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: MSc Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Antonis Laoutaris.pdf3.92 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 50

290
Last Week
0
Last month
4
checked on Nov 6, 2024

Download(s) 50

344
checked on Nov 6, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.