Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8272
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣάββα, Πέτρος-
dc.contributor.advisorSavva, Petros-
dc.contributor.authorΘεοδώρου, Λούκας-
dc.date.accessioned2016-01-20T15:23:33Z-
dc.date.available2016-01-20T15:23:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8272-
dc.descriptionΤο ενεργειακό πρόβλημα άρχισε να ξεπροβάλει από τις αρχές του 1950 όπου τότε τα αποθέματα των ορυκτών καυσίμων υπολογίζονταν να διαρκέσουν για 20 χρόνια. Εντούτοις όμως δεν δόθηκε η πρέπουσα σημασία ενώ η ενεργειακές ανάγκες αυξάνονταν ραγδαία και το 1973 η εκδήλωση της ενεργειακής κρίσης δυστυχώς αύξησε το ενεργειακό πρόβλημα το οποίο σήμερα είναι εντονότερο λόγω ραγδαίας μείωσης των οικονομικά προσβάσιμων αποθεμάτων συμβατικών καυσίμων. Το ενεργειακό πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί αν γίνει σωστή και μεθοδική εκμετάλλευση του υδρογόνου (Η2) που υπάρχει άπλετο στη φύση. Αντιμετωπίζοντας με αυτό τον τρόπο το ενεργειακό πρόβλημα τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη που θα δημιουργηθούν είναι πάρα πολλά όπως, η μείωση της χρήσης των υδρογονανθράκων και κατά επέκταση η προστασία του περιβάλλοντος, την πληθώρα ενέργειας του H2, και την ενεργειακή αποκέντρωση. Σκοπός της Πτυχιακής Διατριβής είναι η χρήση υδρογόνου (H2) ως καύσιμο σε συνδυασμό με μείγμα βιοντίζελ/πετρελαίου σε Μηχανές Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ). Στόχος της Π.Δ. είναι ο βέλτιστος δυνατός συνδυασμός του συμβατικού καυσίμου ντίζελ με το ανανεώσιμο καύσιμο βιοντίζελ και το υδρογόνο έτσι ώστε να επιτυγχάνεται τόσο η μείωση κατανάλωσης του ντίζελ όσο και των αέριων εκπομπών. Μέσα από την παρούσα Πτυχιακή Διατριβή θα διαφανεί το φλέγον πρόβλημα του περιβάλλοντος που επικρατεί στις μέρες μας εξαιτίας της καύσης των συμβατικών καυσίμων και των αέριων εκπομπών που προκύπτουν.en_US
dc.description.abstractThe energy problem began emerging as early as 1950 at which time fossil fuel deposits were estimated to last for 20 years. However, the appropriate attention was not given while energy needs were rapidly increasing, and in 1973 the event of an energy crisis unfortunately increased the energy problem which today is more intense due to the rapid decline of economically accessible reserves of fossil fuels. The energy problem can be solved if methodical exploitation of hydrogen (H2), which is available plenty of nature, is done right. The advantages and benefits that will be created by facing the problem, are too many, such as reducing the use of hydrocarbons, extending the protection of the environment, energy abundance of H2, and energy decentralization. The purpose of the Graduate Thesis is to indicate the use of hydrogen (H2) as a fuel in combination with a mixture of biodiesel / petroleum diesel engines (I.C.E). The aim of the G.T is to indicate that an optimum combination of conventional diesel fuel with biodiesel renewable fuel and hydrogen, achieves both the reduction of diesel consumption and reduction of air emissions. This Graduation Thesis will indicate the urgent issue of the environment that prevails nowadays due to the combustion of fossil fuels and the gaseous emissions that arise.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Περιβάλλοντος, Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectMixture diesel/biodiesel/hydrogenen_US
dc.subjectNOxen_US
dc.subjectNOen_US
dc.subjectCOen_US
dc.subjectElectrolysisen_US
dc.subjectInternal Combustion Engine(I.C.E)en_US
dc.subject.otherΜείγμα ντίζελ/βιοντίζελ/υδρογόνοen_US
dc.subject.otherΜηχανές Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ)en_US
dc.subject.otherΗλεκτρόλυσηen_US
dc.titleΗ επίδραση του υδρογόνου στην καύση υψηλής συγκέντρωσης μείγματος βιοντίζελ/πετρελαίου σε μηχανή εσωτερικής καύσηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/7en
dc.relation.deptDepartment of Environmental Science and Technologyen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Geotechnical Science and Environmental Managementen_US
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Chemical Engineering-
crisitem.author.deptDepartment of Chemical Engineering-
crisitem.author.facultyFaculty of Geotechnical Sciences and Environmental Management-
crisitem.author.facultyFaculty of Geotechnical Sciences and Environmental Management-
crisitem.author.orcid0000-0001-6390-315X-
crisitem.author.orcid0000-0001-6390-315X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Geotechnical Sciences and Environmental Management-
crisitem.author.parentorgFaculty of Geotechnical Sciences and Environmental Management-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ-ΛΟΥΚΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ1.pdf121.82 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

255
Last Week
1
Last month
2
checked on Nov 7, 2024

Download(s) 50

91
checked on Nov 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.