Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/798
Title: | Βελτιώσεις και προσθήκη λειτουργιών σε ένα ανοικτού λογισμικού σύστημα διαχείρισης μαθημάτων | Authors: | Κυπριανού, Μαρία | Keywords: | Moodle;Open Source Software;Class Management | Advisor: | Σιριβιανός, Μιχάλης | Issue Date: | 2013 | Department: | Department of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informatics | Faculty: | Faculty of Engineering and Technology | Abstract: | Τα ανοικτού λογισμικού συστήματα διαχείρισης μαθημάτων προσφέρουν πολλές δυνατότητες στους χρήστες. Παρόλα αυτά, παρατηρούνται ακόμα πολλές ελλείψεις και αδυναμίες. Η παρούσα μελέτη ασχολείται με μια ανοικτού λογισμικού πλατφόρμα ιστού, το Moodle. Αναλύεται η φιλοσοφία στην οποία στηρίχτηκε το συγκεκριμένο σύστημα. Έπειτα, καταγράφεται η διαδικασία που ακολουθείται για την απόκτηση των απαραίτητων εργαλείων και του υφιστάμενου κώδικα, και παρουσιάζεται ο τρόπος μελέτης και κατανόησης της αρχιτεκτονικής του. Περαιτέρω, παρουσιάζονται δύο λειτουργίες που υλοποιήθηκαν με σκοπό να παραδοθούν στην κοινότητα του Moodle. Τέλος, επισημαίνονται διάφορα σημαντικά προβλήματα στο τρόπο συγγραφής και τεκμηρίωσης του ανοικτού κώδικα του Moodle των οποίων η εξάλειψη θα διευκόλυνε σημαντικά τους εθελοντές προγραμματιστές του. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/798 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
perilipsiMariaKyprianou.pdf | 166.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 50
230
Last Week
0
0
Last month
0
0
checked on Nov 6, 2024
Download(s) 50
179
checked on Nov 6, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.