Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/730
Τίτλος: Συνεργατική μάθηση κατά τη χρήση μιας επιτραπέζιας οθόνης αφής
Συγγραφείς: Χριστοφή, Μαρία 
Λέξεις-κλειδιά: Touchscreen;Teaching teams
Advisor: Ιωάννου, Άντρη
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Περίληψη: Η έρευνα αυτή εξετάζει τη χρησιμότητα των διαδραστικών επιτραπέζιων οθονών αφής σε θέματα συνεργασίας και συνεργατικής μάθησης. Για τους σκοπούς της έρευνας αναπτύχθηκε μια εφαρμογή με θέμα τα φυτά της Κύπρου, η οποία ενσωματώθηκε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κυπριακού Κέντρου Περιβαλλοντικής Έρευνας και Εκπαίδευσης στο Ακρωτήρι Λεμεσού. Στη μελέτη συμμετείχαν 28 μαθητές ηλικίας 7 – 8 χρονών Γ’ τάξης δημοτικού. Έγινε συλλογή δεδομένων παρατήρησης μέσω βιντεογράφησης και ποσοτικών δεδομένων με ερωτηματολόγιο. Η ανάλυση επικεντρώθηκε στην αναζήτηση των επαναλαμβανόμενων μοτίβων συνεργασίας που προκύπτουν στις ομάδες παιδιών, κατά την αλληλεπίδραση με μια διαδραστική επιτραπέζια οθόνη αφής. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρχε συνεργασία στις περισσότερες ομάδες. Εντούτοις παρατηρήθηκε μειωμένη συνεργατική μάθηση.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/730
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΑΡΙΑ ΧΡΙΣΤΟΦΗ.pdf210.33 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

255
Last Week
0
Last month
1
checked on 23 Νοε 2024

Download(s) 50

112
checked on 23 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα