Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/717
Title: | Τάσεις της σύγχρονης κυπριακής φωτογραφίας : τοπογραφική φωτογραφία | Authors: | Σπύρου, Ζήνα | Keywords: | Photograph;Photographers;Topographic photo | Advisor: | Στυλιανού-Lambert, Θεοπίστη | Issue Date: | 2012 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Faculty: | Faculty of Fine and Applied Arts | Abstract: | Σε αυτή τη πτυχιακή εργασία, εξετάζονται οι Τάσεις της Σύγχρονης Κυπριακής Φωτογραφίας, και συγκεκριμένα της Τοπογραφικής Φωτογραφίας, μέσα από τη δουλειά τριών σύγχρονων φωτογράφων, που ζουν και εργάζονται στην Κύπρο.Οι φωτογράφοι αυτοί είναι ο Ορέστης Λάμπρου, ο Χάρης Πελλαπαϊσιώτης και ο Νίκος Φιλίππου.Πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις και με τους τρεις φωτογράφους για συλλογή δεδομένων και κατανόηση της δουλειάς και του τρόπου σκέψης τους.Ο βασικότερος στόχος της εργασίας αυτής, είναι το πώς ορίζεται η τοπογραφική φωτογραφία, σύμφωνα με την αντιπροσωπευτική δουλειά του κάθε φωτογράφου.Η μελέτη αυτή παρουσιάζει την δουλειά αυτών των τριών φωτογράφων που ασχολούνται με την τοπογραφική φωτογραφία, έστω κι αν οι ίδιοι μπορεί να αμφισβητούν τον όρο.Ο κάθε φωτογράφος έχει τον δικό του τρόπο απεικόνισης της φωτογραφίας. Τα θέματα τα οποία εξετάστηκαν είναι οι σπουδές των φωτογράφων, τι παρακίνησε τους φωτογράφους να ασχοληθούν με τη φωτογραφία, το είδος φωτογραφίας που ασχολούνται και από ποιους επηρεάστηκαν.Επιπρόσθετα, τον ορισμό 'μια εικόνα ίσον με χίλιες λέξεις', στοιχεία που επηρεάζουν τους φωτογράφους και η επεξήγηση τους, το καλλιτεχνικό περιβάλλον στην Κύπρο και την ανάπτυξη της φωτογραφίας και το αν κάποιος πρέπει να έχει ταλέντο για να ασχοληθεί με τη φωτογραφία.Ακόμη, το αν μπορεί κάποιος να επιβιώσει στην Κύπρο αν ασχολείται μόνο με τη φωτογραφία, οι φωτογραφικοί όμιλοι της Κύπρου και η δουλειά των φωτογράφων και οι εργασίες που έχουν σε εξέλιξη.Ο κάθε φωτογράφος, υποστηρίζει τη δουλειά των συναδέλφων του. Ο Χάρης Πελλαπαϊσιώτης πιστεύει πως κανένας από τους τρεις φωτογράφους δεν ασχολείται με την τοπογραφική φωτογραφία, σε αντίθεση με τον Νίκο Φιλίππου που πιστεύει το αντίθετο. Οι τρεις φωτογράφοι, έχουν τον δικό τους τρόπο απεικόνισης χώρου και τοπίου, δίνοντας διαφορετικά μηνύματα για κάθε φωτογραφία. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/717 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Περίληψη Πτυχιακή-Σπύρου Ζήνα_Final.pdf | 190.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 50
351
Last Week
0
0
Last month
5
5
checked on Nov 21, 2024
Download(s) 50
127
checked on Nov 21, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.