Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/698
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΣουλελές, Νίκος-
dc.contributor.authorΠαναγιώτου, Ελένη-
dc.date.accessioned2013-08-05T07:25:10Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:09:29Z-
dc.date.available2013-08-05T07:25:10Z-
dc.date.available2015-11-30T10:09:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/698-
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία, διερευνώνται, οι απόψεις των τριτοετών και τεταρτοετών φοιτητών του τμήματος Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών του ΤΕΠΑΚ σχετικά με τη σχεδιαστική εκπαίδευση τους και πως συγκρίνεται με τη ρητορική της σχεδιαστικής εκπαίδευσης στον 21ο αιώνα. Για το μεθοδολογικό σχεδιασμό της εργασίας προηγήθηκε μελέτη της βιβλιογραφίας πάνω στο θέμα. Διαπιστώθηκε ότι πρόκειται για ένα ζήτημα υψίστης σημασίας, καθώς επηρεάζει όχι μόνο τα ακαδημαϊκά ιδρύματα που παρέχουν την εκπαίδευση αυτή, αλλά και την επαγγελματική πορεία των σπουδαστών. Στη συνέχεια σχεδιάστηκαν οι ερωτήσεις μέσω των οποίων στόχος ήταν η άπαντηση στο ερώτημα κατά πόσο οι φοιτητές θεωρούν ότι η σχεδιαστική εκπαίδευση που τους παρέχεται ανταποκρίνεται στις ανάγκες του 21ου αιώνα. Με τη βοήθεια της μεθόδου της φαινομενογραφίας, ανέλυσα τις διάφορες απαντήσεις μέσα στα πλάισια της επιστημονικής δεοντολογίας και κατέληξα σε ορισμένα συμπεράσματα τα οποία παρουσιάζω αναλυτικά στα επόμενα κεφάλαια.en_US
dc.formatPDFen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectRhetoricen_US
dc.subjectPlanning methodologyen_US
dc.titleΟι απόψεις προπτυχιακών φοιτητών σχεδιαστικής για την εκπαίδευση τους και πως αυτή συγκρίνεται με τη ρητορική της σχεδιαστικής εκπαίδευσης για τον 21ο αιώναen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-1059-942X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Ελένη Παναγιώτου-2013.pdf97.47 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

283
Last Week
0
Last month
3
checked on 13 Μαρ 2025

Download(s) 50

99
checked on 13 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα