Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/690
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLanitis, Andreas-
dc.contributor.authorΝικολάου, Χριστίνα-
dc.date.accessioned2012-05-18T10:14:33Zen
dc.date.accessioned2013-05-14T10:44:58Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:09:14Z-
dc.date.available2012-05-18T10:14:33Zen
dc.date.available2013-05-14T10:44:58Z-
dc.date.available2015-11-30T10:09:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/690-
dc.description.abstractΗ εικονική πραγματικότητα αποτελεί μια εξέλιξη του σύγχρονου τεχνολογικού κόσμου και σ’ αυτή εμπλέκονται όλο και περισσότεροι επιστημονικοί κλάδοι και όχι μόνο αφού και οι καλλιτέχνες έδωσαν από νωρίς το παρών τους συμβάλλοντας με το δικό τους τρόπο και μεθόδους στη εξέλιξη του εικονικού κόσμου. Η μελέτη αυτή επιχειρεί να συγκρίνει δυο διαφορετικούς τρόπους προβολής ενός διαδραστικού εικονικού κόσμου που δημιουργήθηκε για το σκοπό αυτό. Η σύγκριση ανάμεσα στη στερεοσκοπική προβολή σε μεγάλη οθόνη και τη τρισδιάστατη προβολή σε οθόνη ηλεκτρονικού υπολογιστή επικεντρώθηκε στα συναισθήματα που προκαλούνται και το βαθμό αλληλεπίδρασης και ικανοποίησης του χρήστη στη κάθε προβολή. Επιπρόσθετα η μελέτη αυτή εξετάζει ένα εναλλακτικό τρόπο διάδρασης σε εικονικό περιβάλλον με τραμπολίνο, ο οποίος επίσης αξιολογείται από τους χρήστες που πήραν μέρος στην έρευνα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το δείγμα χρηστών φαίνεται να προτιμά την στερεοσκοπική προβολή ενώ μεγάλη εντύπωση προκάλεσε και ο εναλλακτικός τρόπος διάδρασης με το τραμπολίνο.en_US
dc.formatpdf.en_US
dc.format.extent60 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΕικονική πραγματικότηταen_US
dc.subject.otherVirtual realityen_US
dc.titleΣύγκριση διαφορετικών τρόπων προβολής και διάδρασης σε εφαρμογές εικονικής πραγματικότηταςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-6841-8065-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Cristina Nikolaou_ptixiaki.pdf20.23 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

339
Last Week
0
Last month
5
checked on Oct 5, 2024

Download(s)

389
checked on Oct 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.