Repository logoCyprus University of Technology
Log In(current)
Ελληνικά
English
  1. Home
  2. Cyprus University of Technology (Research Output)
  3. Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
  4. Πώς η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών επηρεάζει την πρόληψη καρκίνου του μαστού
  • Details

Πώς η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών επηρεάζει την πρόληψη καρκίνου του μαστού

Date Issued
2012
Author(s)
Καλαπόδα, Μαρκέλα  
Advisor
Μίτλεττον, Νίκος  
Abstract
Ο καρκίνος του μαστού αποτελεί μια από τις συχνότερες μορφές καρκίνου που εμφανίζονται παγκόσμια. Παρόλα αυτά, οι έρευνες που έχουν διεξαχθεί σε ότι αφορά στις αιτίες πρόκλησης ,αλλά και στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού είναι περιορισμένες .Επιβάλλεται λοιπόν , η ανάγκη διεξαγωγής επιστημονικών ερευνών , οι οποίες θα δώσουν νέα στοιχειά για το φαινόμενο αυτό που γίνεται ολοένα και συχνότερο στον κόσμο.
Subjects

Καρκίνος του μαστού

Καρκίνος--Διατροφολογ...

Καρκίνος--Πρόληψη

File(s)
Thumbnail Image
Name

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΛΑΠΟΔΑ ΜΑΡΚΕΛΛΑ.pdf

Size

149.35 KB

Format

Adobe PDF

Checksum (MD5)

9353d18686786c1b9492f47a63dbc992

Explore by
  • Collections
  • Research Outputs
  • Researchers
  • Faculty & Departments
  • Theses
  • Patents
  • Projects
  • Journals
  • Conferences
Useful Links
  • Researcher Portfolio Guide
  • Researcher Profile
  • Create an ORCID ID
  • CUT Open Access Author Fund
  • ETDS Guide
Copyright Policies

Use Sherpa/Romeo to find publisher copyright policies

Go
Go
  • SPARC Author Addendum Engine
  • National Open Access Policy in Cyprus
Deposit your work to Ktisis
  • Self-archiving. Please sign in to Ktisis.
  • Email your work to:
    library.dspace@cut.ac.cy
  • Contact your subject librarian

Member of

OpenAIREre3dataOpenDOARCOREDART
Cyprus University of Technology
Library and
Information
Services

Copyright © 2022 - Library and Information Services Feedback - Built with DSpace-CRIS - 4Science

  • Accessibility settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
COAR NotifyCOAR Notify