Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/4042
Τίτλος: | PBL in HCI Teaching: A case study | Συγγραφείς: | Zaphiris, Panayiotis Arh, Tanja Klobučar, Tomaž Pipan, Matija Ioannou, Andri Vasiliou, Christina |
metadata.dc.contributor.other: | Ζαφείρης, Παναγιώτης Ιωάννου, Άντρη Βασιλείου, Χριστίνα |
Major Field of Science: | Engineering and Technology | Field Category: | Electrical Engineering - Electronic Engineering - Information Engineering | Λέξεις-κλειδιά: | Human Computer Interaction;Problem Based Learning | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2013 | Πηγή: | 2nd workshop on Interaction Design and Human Computer Interaction | Link: | https://sites.google.com/site/idhciworkshop/home | Περίληψη: | Address problems related to the implementation of PBL pedagogy in higher education - that students are often disengaged from active collaboration, fertile discussion, and physical interaction around emerging group artifacts. focus on design education | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/4042 | Type: | Conference Papers | Affiliation: | Cyprus University of Technology Institute Jozef Stefan (IJS) – Laboratory for Open Systems and Networks |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
PBL.pdf | 2.67 MB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 50
455
Last Week
0
0
Last month
2
2
checked on 2 Φεβ 2025
Download(s) 10
305
checked on 2 Φεβ 2025
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα