Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3568
Τίτλος: PROFILES – The Case of Cyprus: The Impact of a Participatory Designmodel of Inquiry-based Learning Environments on Student Motivation
Συγγραφείς: Paraskeva-Hadjichambi, Demetra 
Kofina-Michael, Zoe 
Hadjistyllis, Andreas 
Miliotis, George 
Kyza, Eleni A. 
Georgiou, Yiannis 
metadata.dc.contributor.other: Κύζα, Ελένη Α.
Γεωργίου, Γιάννης
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: Student Motivation;Inquiry-based Learning Environments
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Πηγή: Enhancing Inquiry-based Science Education and Teachers’ Continuous Professional Development in Europe: Insights and Reflections on the PROFILES Project and other Projects funded by the European Commission. pages 91-94
Link: http://www.profiles-project.eu
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3568
ISBN: 978-3-9816683-1-5
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Ministry of Education and Culture 
Funding: Seventh framework programme
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

356
Last Week
1
Last month
2
checked on 5 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα