Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/34958| Title: | Πως τα στοιχεία περιβαλλοντικής αφήγησης των ηλεκτρονικών παιχνιδιών συμβάλλουν στην κατανόηση της αφήγησης από τους παίκτες | Authors: | Ζωνιάς, Δημήτρης | Keywords: | αφηγηματικό εργαλείο;παιχνίδι--παίκτης | Advisor: | Polydorou, Doros | Issue Date: | Apr-2025 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Faculty: | Faculty of Fine and Applied Arts | Abstract: | Αντικείμενο της έρευνας μου είναι η συμμετοχή του περιβάλλοντος σαν μέσο αφήγησης μιας ιστορίας και τον γενικό ρόλο του στην εμπειρία του παίκτη. Συγκεκριμένα θα ήθελα να δω αν το περιβάλλον καταφέρνει να καθοδηγήσει τον παίκτη χρησιμοποιώντας νύξεις για παράδειγμα για να ολοκληρώσει το παιχνίδι. Αυτό θα μπορούσε να ήταν μια κόκκινη πόρτα που θα ‘καλούσε’ τον παίκτη να την εξερευνήσει πρώτα, θα μπορούσε να ήταν ένα αντικείμενο σε λάθος θέση ή σε διαφορετική κατάσταση από τα υπόλοιπα αντικείμενα. Δηλαδή θέλω να πετύχω να προκαλέσω τις λέξεις «πως, που και γιατί» και να του δώσω κίνητρο για να παίξει το παιχνίδι και να το εξερευνήσει αλλά και να καταλάβει την ιστορία μόνο με την χρήση του περιβάλλοντος. Επίσης, θα ήθελα να μελετήσω και πως θα συμπεριφερθεί ο παίχτης αφού σχεδιάσω το περιβάλλον και τον αφήσω να περιηγηθεί στον χώρο. Επομένως να δω αν στο τέλος μετά την βιβλιογραφική μου έρευνα και δημιουργία του παιχνιδιού πέτυχα τα προαναφερόμενα ή αν τελικά το περιβάλλον δεν μπορεί να υπάρξει σαν μοναδικό αφηγηματικό εργαλείο. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/34958 | Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
| Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Δημήτρης_Ζωνιάς_2025_BSC-abstract.pdf | abstract | 317.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
83
Last Week
3
3
Last month
2
2
checked on Nov 18, 2025
Download(s)
16
checked on Nov 18, 2025
Google ScholarTM
Check
This item is licensed under a Creative Commons License

