Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/34958
Title: Πως τα στοιχεία περιβαλλοντικής αφήγησης των ηλεκτρονικών παιχνιδιών συμβάλλουν στην κατανόηση της αφήγησης από τους παίκτες
Authors: Ζωνιάς, Δημήτρης 
Keywords: αφηγηματικό εργαλείο;παιχνίδι--παίκτης
Advisor: Polydorou, Doros
Issue Date: Apr-2025
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Αντικείμενο της έρευνας μου είναι η συμμετοχή του περιβάλλοντος σαν μέσο αφήγησης μιας ιστορίας και τον γενικό ρόλο του στην εμπειρία του παίκτη. Συγκεκριμένα θα ήθελα να δω αν το περιβάλλον καταφέρνει να καθοδηγήσει τον παίκτη χρησιμοποιώντας νύξεις για παράδειγμα για να ολοκληρώσει το παιχνίδι. Αυτό θα μπορούσε να ήταν μια κόκκινη πόρτα που θα ‘καλούσε’ τον παίκτη να την εξερευνήσει πρώτα, θα μπορούσε να ήταν ένα αντικείμενο σε λάθος θέση ή σε διαφορετική κατάσταση από τα υπόλοιπα αντικείμενα. Δηλαδή θέλω να πετύχω να προκαλέσω τις λέξεις «πως, που και γιατί» και να του δώσω κίνητρο για να παίξει το παιχνίδι και να το εξερευνήσει αλλά και να καταλάβει την ιστορία μόνο με την χρήση του περιβάλλοντος. Επίσης, θα ήθελα να μελετήσω και πως θα συμπεριφερθεί ο παίχτης αφού σχεδιάσω το περιβάλλον και τον αφήσω να περιηγηθεί στον χώρο. Επομένως να δω αν στο τέλος μετά την βιβλιογραφική μου έρευνα και δημιουργία του παιχνιδιού πέτυχα τα προαναφερόμενα ή αν τελικά το περιβάλλον δεν μπορεί να υπάρξει σαν μοναδικό αφηγηματικό εργαλείο.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/34958
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Δημήτρης_Ζωνιάς_2025_BSC-abstract.pdfabstract317.78 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

83
Last Week
3
Last month
2
checked on Nov 18, 2025

Download(s)

16
checked on Nov 18, 2025

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons