Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/34604| Title: | Ο Εργοθεραπευτής και οι Υποστηρικτικές Τεχνολογίες στο χώρο της Εκπαίδευσης | Authors: | Τσιακούλια, Μαριάννα Τερζάκη, Φωτεινή Λάππα, Καλλιόπη |
Major Field of Science: | Medical and Health Sciences | Field Category: | Health Sciences | Keywords: | Εργοθεραπευτής;Υποστηρικτική Τεχνολογία;Εκπαίδευση | Issue Date: | 2017 | Source: | Πρακτικά 4ου Συνεδρίου “Νέος Παιδαγωγός”, 2017 | Link: | https://www.openbook.gr/praktika-4ou-synedriou-neou-paidagwgou-2017/ | Abstract: | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει τη συμβολή και το ρόλο του εργοθεραπευτή στην αντιμετώπιση των δυσκολιών των μαθητών με αναπηρία με τη χρήση Υποστηρικτικών Τεχνολογιών. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το πώς ο Εργοθεραπευτής, ως ενεργό μέλος της διεπιστημονικής ομάδας της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας, καλείται να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες που έχουν οι μαθητές με αναπηρίες στο χώρο της εκπαίδευσης, στοχεύοντας στην άρση των εμποδίων που αντιμετωπίζουν. Ο Εργοθεραπευτής, σε ότι αφορά στην αξιολόγηση και στις λειτουργίες που απαιτούνται για τη χρήση των συσκευών παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών στην εφαρμογή της τεχνολογίας σε μια σειρά από βήματα που είναι κρίσιμα για την αποτελεσματική επιλογή και χρήση της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας. Η χρήση μιας συσκευής Υποστηρικτικής Τεχνολογίας απαιτεί την αξιολόγηση των δυσκολιών του μαθητή από τον Εργοθεραπευτή, τον καθορισμό των στόχων της παρέμβασης, την επιλογή του κατάλληλου συστήματος Υποστηρικτικής Τεχνολογίας, την Εκπαίδευση του μαθητή στη χρήση και συντήρησή της και την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς της. Ακόμη, η χρήση της τεχνολογίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο θεραπείας για τη βελτίωση δεξιοτήτων. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/34604 | ISBN: | 9786188230125 | Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | Type: | Book Chapter | Affiliation : | Melathron Agoniston EOKA |
| Appears in Collections: | Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters |
CORE Recommender
This item is licensed under a Creative Commons License

