Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/34599
Τίτλος: Typography, colour and meaning in advertisements with children: a semiotic study based on content analysis
Συγγραφείς: Zantides, Evripides 
Zapiti, Anna 
Major Field of Science: Humanities
Field Category: Design
Ημερομηνία Έκδοσης: 11-Οκτ-2012
Πηγή: 11th World Congress of Semiotics, Nanjing.
Conference: World Congress of Semiotics. 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/34599
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

65
Last Week
2
Last month
checked on 2 Απρ 2025

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons