Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/34599
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorZantides, Evripides-
dc.contributor.authorZapiti, Anna-
dc.date.accessioned2025-03-07T14:46:59Z-
dc.date.available2025-03-07T14:46:59Z-
dc.date.issued2012-10-11-
dc.identifier.citation11th World Congress of Semiotics, Nanjing.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/34599-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleTypography, colour and meaning in advertisements with children: a semiotic study based on content analysisen_US
dc.typeConference Papersen_US
dc.collaborationCyprus University of Technologyen_US
dc.subject.categoryDesignen_US
dc.countryChinaen_US
dc.subject.fieldHumanitiesen_US
dc.relation.conferenceWorld Congress of Semiotics.en_US
cut.common.academicyear2012-2013en_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_c94f-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeconferenceObject-
item.fulltextNo Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-0874-455X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

65
Last Week
2
Last month
checked on 2 Απρ 2025

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons