Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/33340
Τίτλος: Marketing Solutions to the Challenges of a VUCA Environment: What Have We Accomplished and What More Can We Do? .
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: VUCA environment, marketing, permacrisis, ethics
Ημερομηνία Έκδοσης: 2024
Πηγή: Marketing Solutions to the Challenges of a VUCA Environment. GMA-GAMMA 2023. Springer Proceedings in Business and Economics. Springer
Start page: 1
End page: 16
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/33340
DOI: 10.1007/978-3-031-58429-9_1
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Sorry the service is unavailable at the moment. Please try again later.
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

97
Last Week
5
Last month
32
checked on 29 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα