Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32696
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorKouros, Theodoros-
dc.contributor.authorΚαρυδά, Αλίκη-
dc.date.accessioned2024-07-18T07:41:46Z-
dc.date.available2024-07-18T07:41:46Z-
dc.date.issued2024-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/32696-
dc.descriptionThis thesis deals with the recording of audiovisual material at concerts and its sharing on social media and presents the strategies of self-presentation and the motivations of users. The sharp rise of the internet and simultaneously smart devices has led individuals to create a relationship of dependence and need for self-presentation through Social Media platforms. The use of mobile phones in indoor and outdoor theatres for the purpose of recording audiovisual material has been strongly observed in recent years. However, individuals who carry out this kind of action are confronted with compliance and non-compliance with the regulations and conditions of these venues. The methodology that was followed was ethnographic, involving interviews with individuals who visit concerts and record material at them, participant observation at concerts held at the Rialto Theatre in Limassol and finally the Scroll Back technique for the digital study of stories and posts. The main theories presented are Goffman's theory of self-presentation, self-disclosure and rule compliance. Findings illustrate that individuals record audiovisual material for personal use and at the same time share it on Social Media. However, their need for self-promotion which is accompanied by the reward of likes, comments and tags plays an important role in partaking in such actions.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την καταγραφή οπτικοακουστικού υλικού σε συναυλίες και τον διαμοιρασμό του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και παρουσιάζει τις στρατηγικές παρουσίασης του εαυτού και τα κίνητρα των χρηστών και των χρηστριών. Η απότομη άνοδος του διαδικτύου και ταυτόχρονα των έξυπνων συσκευών οδήγησε το άτομο να δημιουργήσει μια σχέση εξάρτησης και ανάγκης για παρουσίαση του εαυτού μέσω των πλατφορμών των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Έχει παρατηρηθεί έντονα τα τελευταία χρόνια η χρήση κινητών τηλεφώνων σε κλειστούς και ανοιχτούς χώρους θεαμάτων με σκοπό την καταγραφή οπτικοακουστικού υλικού. Εντούτοις, τα άτομα τα οποία πραγματοποιούν τέτοιου είδους ενέργειες συνήθως παραβαίνουν κανονισμούς και όρους των χώρων αυτών. Η μεθοδολογία η οποία ακολουθήθηκε ήταν εθνογραφική, με συνεντεύξεις με άτομα τα οποία επισκέπτονται συναυλίες και καταγράφουν υλικό σε αυτές, συμμετοχική παρατήρηση σε συναυλίες που πραγματοποιήθηκαν στο Θέατρο Ριάλτο στη Λεμεσό και τέλος η τεχνική του Scroll Back για την μελέτη ιστοριών (Story) και δημοσιεύσεων (post). Οι κύριες θεωρίες που παρουσιάζονται είναι η θεωρία του Goffman για την παρουσίαση του εαυτού, την αυτοαποκάλυψη και αυτοπαρουσίαση καθώς και της συμμόρφωσης με κανόνες. Τα ευρήματα δείχνουν ότι τα άτομα καταγράφουν οπτικοακουστικό υλικό με σκοπό την προσωπική χρήση αλλά και ταυτόχρονα τον διαμοιρασμό του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Όμως η ανάγκη τους για αυτοπροβολή η οποία συνοδεύεται με την επιβράβευση των like, comment και tag παίζει σημαντικό ρόλο στο να πράξουν αυτή την ενέργεια.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠαρουσίαση εαυτούen_US
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_US
dc.subjectΣυμμόρφωσηen_US
dc.subjectΟπτικοακουστικό υλικόen_US
dc.subjectΣυναυλίεςen_US
dc.subject.otherSelf-presentationen_US
dc.subject.otherSocial mediaen_US
dc.subject.otherComplianceen_US
dc.subject.otherAudiovisual materialen_US
dc.subject.otherConcertsen_US
dc.titleΚαταγραφή και διαμοιρασμός οπτικοακουστικού υλικού σε συναυλίες: Στρατηγικές παρουσίασης του εαυτού και κίνητραen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.description.membersΚώστας Τζιούβας, Θεόδωρος Κούροςen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2023-2024en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptLibrary and Information Services-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0003-2742-1158-
crisitem.author.parentorgCyprus University of Technology-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Bsc_Aliki Karyda_2024.pdfFull-text1.5 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

55
Last Week
1
Last month
1
checked on 4 Οκτ 2024

Download(s) 50

32
checked on 4 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons