Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32338
Τίτλος: Marketing Solutions to the Challenges of a VUCA Environment: Proceedings of the 2023 GMA-GAMMA Joint Symposium, Seoul, Korea, July 20-23, 2023
Editors: Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: Marketing Management;Marketing Communications;Digital Marketing;Digital Transformation;VUCA marketing environment;Marketing Technologies;Mediterranean, CEE, and MENA regions;GMA-GAMMA;GMA-GAMMA2023
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιου-2024
Link: https://link.springer.com/book/9783031584282
Περίληψη: This book contains selected papers from the 2023 Greek Marketing Academy and the Global Alliance of Marketing and Management Associations Joint Symposium (GMA-GAMMA2023) held from July 20 to 23, 2023, in Seoul, Korea. It presents cutting-edge research in the marketing field, showcases how the recent challenges have affected marketing management and/or marketing communications and introduces the solutions to the practical problems under the Volatile, Uncertain, Complex and Ambiguous (VUCA) environment.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32338
ISBN: 978-3-031-58429-9
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Book
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Βιβλία/Books

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

106
Last Week
3
Last month
13
checked on 31 Αυγ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons