Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/3126
Τίτλος: | Using Wikis in an English for Specific Academic Purposes (ESAP) context: University Students’ Perceptions and Reflections | Συγγραφείς: | Papadima-Sophocleous, Salomi Yerou, Christina |
metadata.dc.contributor.other: | Παπαδήμα-Σοφοκλέους, Σαλώμη Γέρου, Χριστίνα |
Major Field of Science: | Humanities | Field Category: | Languages and Literature | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2013 | Πηγή: | Teaching English with Technology, 2013, vol. 2, pp. 23-54 | Volume: | 2 | Start page: | 23 | End page: | 54 | Link: | http://www.tewtjournal.org | Περιοδικό: | Teaching English with Technology | Περίληψη: | This study explores students' perceptions regarding the use of wikis in their learning of English for Specific Academic Purposes (ESAP). First year university students of the department of Commerce, Finance and Shipping were given a questionnaire prior to and after their ESAP course. Students worked with wikis during the entire semester and recorded their reflections concerning the wiki integration and its perceived effect on their language learning. The results show that the wiki experience was a positive one overall. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/3126 | ISSN: | 16421027 | Rights: | © Teaching English with Technology | Type: | Article | Affiliation: | Cyprus University of Technology | Publication Type: | Peer Reviewed |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Άρθρα/Articles |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Using_Wikis.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s)
430
Last Week
1
1
Last month
1
1
checked on 30 Ιαν 2025
Download(s)
271
checked on 30 Ιαν 2025
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα