Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3126
Τίτλος: Using Wikis in an English for Specific Academic Purposes (ESAP) context: University Students’ Perceptions and Reflections
Συγγραφείς: Papadima-Sophocleous, Salomi 
Yerou, Christina 
metadata.dc.contributor.other: Παπαδήμα-Σοφοκλέους, Σαλώμη
Γέρου, Χριστίνα
Major Field of Science: Humanities
Field Category: Languages and Literature
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Πηγή: Teaching English with Technology, 2013, vol. 2, pp. 23-54
Volume: 2
Start page: 23
End page: 54
Link: http://www.tewtjournal.org
Περιοδικό: Teaching English with Technology 
Περίληψη: This study explores students' perceptions regarding the use of wikis in their learning of English for Specific Academic Purposes (ESAP). First year university students of the department of Commerce, Finance and Shipping were given a questionnaire prior to and after their ESAP course. Students worked with wikis during the entire semester and recorded their reflections concerning the wiki integration and its perceived effect on their language learning. The results show that the wiki experience was a positive one overall.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3126
ISSN: 16421027
Rights: © Teaching English with Technology
Type: Article
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Άρθρα/Articles

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Using_Wikis.pdf1.31 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

393
Last Week
1
Last month
11
checked on 11 Μαϊ 2024

Download(s)

239
checked on 11 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα