Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/30447
Title: Εφαρμογή καταγραφής – οπτικοποίησης προόδου προσωπικών στόχων
Authors: Παπαπροδρόμου, Αλέξανδρος 
Keywords: Αυτοβελτίωση;Εφαρμογή;Στόχοι;Καταγραφή-Οπτικοποίηση;Πρόοδος
Advisor: Ιωάννου, Άντρη
Issue Date: Apr-2023
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Ο κάθε άνθρωπος καθημερινά ανεξαίρετος, έρχεται αντιμέτωπος με πολλαπλές προσωπικές μάχες με τον ίδιο του τον εαυτό. Οι προσωπικές αυτές μάχες, αναφέρονται στην προσπάθεια υλοποιήσεις των στόχων του. Κάποιοι από αυτούς τους στόχους πραγματώνονται, πολλοί αποτυγχάνουν, άλλοι από αυτούς εγκαταλείπονται και άλλοι απλά ξεχνιόνται. Σε αυτό το ερευνητικό έργο, αρχικά μέσω μιας βιβλιογραφικής ανασκόπησης, έγινε μια ευρεία ερευνά, γύρω από μια γκάμα θεματολογίων οι όποιες ασχολούνται με αυτοβελτίωση / στόχους / κίνητρα / έμπνευση / αλλαγή συμπεριφοράς κτλ. Με γνώμονα λοιπόν την αίτια η οποία οδηγεί τους ανθρώπους στην αποτυχία επίτευξης των στόχων τους. Η οποία είναι η έλλειψη κατανόησης της διαδικασίας καθορισμού τους και η έλλειψη δέσμευσης τους σε αυτούς. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος, για να αντιληφθεί δεδομένα, θέλει να δει και να οπτικοποιήσει πληροφορίες. Αφού για την ερμηνεία και την επεξεργασία πληροφοριών κατά 30% η λειτουργεία του εγκεφάλου χρησιμοποίει την όραση. Με σκοπό να δοθεί ένα εργαλείο ως βοήθημα στους ανθρώπους οι οποίοι θέλουν να αυτοβελτιώνονται και να προοδεύουν, πετυχαίνοντας τους στόχους τους, δημιουργήθηκε η εφαρμογή JEARNY. Η εφαρμογή αυτή έχει ως κύριο της στόχο την καταγραφη-οπτοικοποιηση στόχων. Η μεθοδολογία η οποία ακολουθήθηκε ήταν ερευνά δράσης, με τρεις κύκλους οι οποίοι είχαν στόχο τους ο κάθε ένας με τον δικό του διαφορετικό τρόπο, να κάνουν την εφαρμογή όσο το δυνατόν καλύτερη. Τέλος μέσον της αλληλεπίδρασής των χρηστών με την εφαρμογή και με το πέρας της ερευνάς, αποκοιμήθηκαν σημαντικά ενθαρρυντικά συμπεράσματα για την βοήθεια την οποία μπορεί να προσφέρει μια τέτοιου είδους εφαρμογή.
Description: Every single day, human beings, with no exceptions, have multiple personal inner battles with themselves. These personal battles, referred to the effort that they put to achieve their goals. Some of these goals are realized, many others fail, some of them are abandoned and others are simply forgotten. In this thesis, initially through a literature review, a broad survey was conducted around a range of topics dealing with selfimprovement / goals / motivation / inspiration / behavior change etc. Therefore, in view of the fact that a key cause which leads people to fail to achieve their goals is lack of understanding of the goal setting process and lack of commitment to the goal. Combined with the fact that the human brain, in order to perceive data wants to see and visualize information, (since for the interpretation and processing of information the brain function deals 30% through vision ). Wanting to give a tool to help people who want to improve themselves and progress, achieving their goals. The JEARNY app was created. Which has as its main objective the recording-optimization of goals. The methodology that was followed was action research, with three cycles that aimed, each in its own different way, to make the application as good as possible. Finally, through the interaction of the users with the application and at the end of the research, significant encouraging conclusions were drawn about the help that such an application can offer.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/30447
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ-BSC-Παπαπροδρόμου-2023.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ205.76 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

79
Last Week
0
Last month
2
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

36
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons