Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29494
Τίτλος: Children’s Perspectives on Robotics and the Relevance to Educational Robotics Competitions
Συγγραφείς: Christoforou, Eftychios G 
Avgousti, Sotiris 
Masouras, Panicos 
Panayides, Andreas S. 
Major Field of Science: Medical and Health Sciences
Field Category: Health Sciences
Λέξεις-κλειδιά: Robotics;Relevance;Educational Robotics Competitions;Perspectives;Children’s
Ημερομηνία Έκδοσης: 1-Ιαν-2022
Πηγή: International Conference on Robotics in Education (RiE), 2022, pp. 195–196
Volume: 515 LNNS
Start page: 195
End page: 196
Conference: International Conference on Robotics in Education (RiE) 
Περίληψη: Robotics is a challenging but also exciting scientific field which provides a framework for STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics) education. An interview as part of a series of podcasts, called “Science Talks – Kids Edition”, produced by the University of Cyprus, allowed to identify the children’s perceptions and questions on robotics (elementary school and kindergarten ages).
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29494
ISBN: 9783031128479
ISSN: 23673370
DOI: 10.1007/978-3-031-12848-6_19
Rights: © Springer Nature
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
University of Cyprus 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Art and Design

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

123
Last Week
0
Last month
18
checked on 19 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα