Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/28734
Τίτλος: | Action Research in Higher Education teaching practice: Sine Qua Non? | Συγγραφείς: | Kakoulli-Constantinou, Elis | Major Field of Science: | Social Sciences | Field Category: | Educational Sciences | Ημερομηνία Έκδοσης: | 14-Δεκ-2022 | Πηγή: | EUt+ ELaRA Conference "Technologies and Techniques to Support Sustainable Education in the Academic Sphere", 2022, 14-15 December, Sofia | Link: | https://www.univ-tech.eu/1-st-eut-elara-conference-%E2%80%9Ctechnologies-and-techniques-to-support-sustainable-education-in-the-academic-sphere%E2%80%9D | Conference: | EUt+ ELaRA Conference "Technologies and Techniques to Support Sustainable Education in the Academic Sphere" | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/28734 | Type: | Conference Papers | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|
ELaRA_CONFERENCE_PROGRAMME_CET.pdf | 418.24 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 50
190
Last Week
1
1
Last month
3
3
checked on 24 Νοε 2024
Download(s) 50
96
checked on 24 Νοε 2024
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα