Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/28734
Τίτλος: Action Research in Higher Education teaching practice: Sine Qua Non?
Συγγραφείς: Kakoulli-Constantinou, Elis 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Ημερομηνία Έκδοσης: 14-Δεκ-2022
Πηγή: EUt+ ELaRA Conference "Technologies and Techniques to Support Sustainable Education in the Academic Sphere", 2022, 14-15 December, Sofia
Link: https://www.univ-tech.eu/1-st-eut-elara-conference-%E2%80%9Ctechnologies-and-techniques-to-support-sustainable-education-in-the-academic-sphere%E2%80%9D
Conference: EUt+ ELaRA Conference "Technologies and Techniques to Support Sustainable Education in the Academic Sphere" 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/28734
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος
ELaRA_CONFERENCE_PROGRAMME_CET.pdf418.24 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

190
Last Week
1
Last month
3
checked on 24 Νοε 2024

Download(s) 50

96
checked on 24 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα