Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/27513
Τίτλος: Internal Communication and Internal Marketing as elements of Integrated Marketing Communication (IMC) in Public Universities
Συγγραφείς: Panigyrakis, George G. 
Kyriacou, Evdoxia 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Internal communication;Integrated marketing communication;Internal marketing;Value system;Universities
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοε-2020
Πηγή: Global Marketing Conference, 2020, 5-8 November, Seoul, Republic of Korea
Conference: Global Marketing Conference 
Περίληψη: This study examines the relationship between the internal communication and nine dimensions of Internal Marketing and their interconnection to shape the conditions for the job satisfaction. The paper utilizes the mixed method. Data were collected from six Public Universities in Greece and in Cyprus. Findings are presented and results are discussed.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/27513
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
INTERNAL_COMMUNICATION_AND_INTERNAL_MARKETING_AS_E.pdfFulltext350.71 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

208
Last Week
0
Last month
6
checked on 11 Δεκ 2024

Download(s) 50

82
checked on 11 Δεκ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons