Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/27319
Τίτλος: Initiating meaningful social interactions in a high-immersion self-access language learning space
Συγγραφείς: Jauregi-Ondarra, Kristi 
Christoforou, Maria 
Boglou, Dimitrios 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Λέξεις-κλειδιά: Self-Access Language Learning (SALL);Collaborative Online International Learning (COIL);Social High Immersion;Virtual Reality;Telecollaboration
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκ-2022
Πηγή: JASAL Journal , 2022, vol. 3, no. 2, pp. 86-102
Volume: 3
Issue: 2
Start page: 86
End page: 102
Link: https://jasalorg.com/initiating-meaningful-social-interactions-in-a-high-immersion-self-access-language-learning-space/
Περιοδικό: JASAL Journal 
Περίληψη: Virtual Reality (VR) has paved the way for learner interaction in immersive environments, simulating authentic cultural conditions in the target language and encouraging collaborative opportunities. This article describes how the high-immersion VR social application AltspaceVR served as an immersive Self-Access Language Learning (SALL) space in a collaborative online international learning (COIL)
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/27319
ISSN: 24353884
Type: Article
Affiliation: University of Utrecht 
Cyprus University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Άρθρα/Articles

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
6_jauregiondarraetal-final.pdfFulltext868.12 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

267
Last Week
5
Last month
10
checked on 7 Νοε 2024

Download(s)

124
checked on 7 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα