Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/27319
Τίτλος: | Initiating meaningful social interactions in a high-immersion self-access language learning space | Συγγραφείς: | Jauregi-Ondarra, Kristi Christoforou, Maria Boglou, Dimitrios |
Major Field of Science: | Social Sciences | Field Category: | Educational Sciences | Λέξεις-κλειδιά: | Self-Access Language Learning (SALL);Collaborative Online International Learning (COIL);Social High Immersion;Virtual Reality;Telecollaboration | Ημερομηνία Έκδοσης: | Δεκ-2022 | Πηγή: | JASAL Journal , 2022, vol. 3, no. 2, pp. 86-102 | Volume: | 3 | Issue: | 2 | Start page: | 86 | End page: | 102 | Link: | https://jasalorg.com/initiating-meaningful-social-interactions-in-a-high-immersion-self-access-language-learning-space/ | Περιοδικό: | JASAL Journal | Περίληψη: | Virtual Reality (VR) has paved the way for learner interaction in immersive environments, simulating authentic cultural conditions in the target language and encouraging collaborative opportunities. This article describes how the high-immersion VR social application AltspaceVR served as an immersive Self-Access Language Learning (SALL) space in a collaborative online international learning (COIL) | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/27319 | ISSN: | 24353884 | Type: | Article | Affiliation: | University of Utrecht Cyprus University of Technology |
Publication Type: | Peer Reviewed |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Άρθρα/Articles |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
6_jauregiondarraetal-final.pdf | Fulltext | 868.12 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s)
315
Last Week
2
2
Last month
29
29
checked on 14 Μαρ 2025
Download(s)
182
checked on 14 Μαρ 2025
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα