Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26801
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGeorgiou, Avraam-
dc.contributor.authorΠαναγή, Παύλος-
dc.date.accessioned2022-08-02T05:25:20Z-
dc.date.available2022-08-02T05:25:20Z-
dc.date.issued2022-05-30-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/26801-
dc.descriptionWith this work, we aim to study and create an independent charging system for electric vehicles. This system will be able to charge electric vehicles without using conventional energy sources as the main power source that pollutes the atmosphere. To create this system, we will combine technology from existing renewable energy sources and basic engineering principles.en_US
dc.description.abstractΜε αυτή την εργασία, στοχεύουμε στη μελέτη και δημιουργία ενός ανεξάρτητου συστήματος φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό το σύστημα, θα έχει την δυνατότητα να φορτίζει ηλεκτρικά οχήματα χωρίς να χρησιμοποίει συμβατικές πηγές ενέργειας ως κύρια πηγή τροφοδοσίας που ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα. Για τη δημιουργία του συστήματος αυτού, θα συνδυάσουμε την τεχνολογία από τις υφιστάμενες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και βασικές αρχές μηχανικής. Στη χώρα μας, αν και δεν υπάρχουν αρκετά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχουν δημιουργηθεί δημόσιοι σταθμοί φόρτισης. Με αυτούς τους σταθμούς, θέλουν να ενθαρρύνουν τους πολίτες να μεταβούν στην ηλεκτροκίνηση. Πλέον η ηλεκτροκίνηση είναι μέσα στην καθημερινότητά μας καθώς στη Κύπρο, βλέπουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σκούτερ, πατίνια και μηχανές να γίνονται τα νέα μέσα μετακίνησης των ανθρώπων. Με την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος, δίνονται τα καλώδια φόρτισης και φορτιστές που συνδέονται στο σύστημα της ΑΗΚ για να φορτίσουν τις μπαταρίες τους. Αυτό εκτός του ότι επιβαρύνει το σύστημα ηλεκτρικής ενέργειας, μεταφέρει την εκπομπή σωματιδίων Co2 στους σταθμούς παραγωγής ενέργειας καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό ενέργειας στην Κύπρο, προέρχεται από την καύση ντίζελ. Με την υλοποίηση αυτής της μελέτης, θα σχεδιαστεί ένα ανεξάρτητο σύστημα, το οποίο ο κάθε κάτοχος ηλεκτρικού οχήματος θα μπορεί να το αγοράσει και να το εγκαταστήσει στο σπίτι του. Το σύστημα αυτό θα παράγει ηλεκτρική ενέργεια ικανή να φορτίσει οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα. Αυτό θα γίνει εφικτό χρησιμοποιώντας τα υφιστάμενα καλώδια και φορτιστές που παρέχονται με την αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΦόρτιση ηλεκτρικών οχημάτωνen_US
dc.subjectΑνανεώσιμες πηγές ενέργειαςen_US
dc.subject.otherCharging systemen_US
dc.subject.otherElectric vehiclesen_US
dc.subject.otherConventional energy sourcesen_US
dc.titleΣχεδιασμός και μελέτη ανεξάρτητου συστήματος φόρτισης ηλεκτρικού αυτοκινήτουen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2021-2022en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0002-9707-3067-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Παύλος Παναγή Περίληψη.pdfAbstract210.25 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

114
Last Week
2
Last month
6
checked on Nov 6, 2024

Download(s)

68
checked on Nov 6, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons