Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26758
Title: Οπτική καμπάνια για την ευαισθητοποίηση σε θέματα κλιματικής αλλαγής – Οι σχεδιαστικές προκλήσεις
Authors: Πασχαλίδου, Χρυστάλια 
Keywords: Καμπάνια;Κλιματική Αλλαγή;Παγκόσμια υπερθέρμανση;Λιώσιμο πάγων;Άνοδος της θάλασσας
Advisor: Σουλελές, Νίκος
Issue Date: Apr-2022
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Η έλλειψη ευαισθητοποίησης και εκστρατειών ενημέρωσης για την κλιματική αλλαγή είναι ο λόγος που η μελετητήρια οδηγήθηκε προς τον σχεδιασμό και ανάπτυξη καμπάνιας που στοχεύει τους νέους της Κύπρου. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας μέσω της οπτικής και οπτικοακουστικής επικοινωνίας, είναι η ανάπτυξη μιας δημιουργικής και αποτελεσματικής εκστρατείας ενημέρωσης με στόχο την ευαισθητοποίηση της κλιματικής αλλαγής. Για να επιτευχθεί αυτό στη πρώτη φάση διεξήγαγε μια εισαγωγή και βιβλιογραφική ανασκόπηση της κλιματικής αλλαγής. Αναλύθηκαν πληροφορίες που αφορούν παγκοσμίως αλλά και την Κύπρο για τις επιπτώσεις αλλά και προκλήσεις του προβλήματος. Αναλυθήκαν πληροφορίες, αρχίζοντας από τις θερμοκρασίες, μεταβολές του κλίματος και βροχοπτώσεις στη Κύπρο. Η γράφουσα κάλυψε τις επιπτώσεις που το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής έχει στην υγεία, τις επιδράσεις των κλιματικών αλλαγών, την άνοδο της θάλασσας, τις εκπομπές τους διοξειδίου του άνθρακα και τα μεταφορικά μέσα. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι η έρευνα δράσης με άτομα ηλικίας 18-25 ετών. Εφαρμόστηκαν δύο μέθοδοι συλλογής δεδομένων και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν ήταν ερωτηματολόγια και ατομικές συνεντεύξεις. Η ολοκλήρωση της έρευνας δράσης βοήθησαν στην συγκέντρωση πληροφορίων, σημαντικών συμπερασμάτων και προτάσεων για το πως να βελτιωθεί η καμπάνια μελλοντικά.
Description: The lack of awareness and information campaigns on climate change is the reason why this study was led to the design and development of a campaign aimed at the youth of Cyprus. The purpose of this dissertation through visual and audiovisual communication is to develop a creative and effective information campaign aimed at raising awareness of climate change. To achieve this in the first phase we conducted an introduction and literature review of climate change. Information was analyzed that concerns the world and Cyprus about the effects and challenges of the problem. Information was analyzed, starting with temperatures, climate change and rainfall in Cyprus. The author covered the effects that the problem of climate change has on health, the effects of climate change, rising sea, their carbon dioxide emissions and means of transportation. The methodology used is action research with people aged 18-25. Two data collection methods were applied, and the tools used were questionnaires and one-on-one interviews. The completion of the action research helped to gather information, important conclusions, and suggestions on how to improve the campaign in the future.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26758
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Chrystalia_Paschalidou_2022.pdf871.43 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

139
Last Week
4
Last month
0
checked on Nov 15, 2024

Download(s)

108
checked on Nov 15, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons