Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26752
Title: Καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης για τη μείωση χρήσης πλαστικών αντικειμένων μιας χρήσης
Authors: Χρυσοστόμου, Αλεξάνδρα 
Keywords: Μείωση πλαστικών μίας χρήσης;Καμπάνια;Οπτική επικοινωνία
Advisor: Σουλελές, Νίκος
Issue Date: Apr-2022
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Αυτή η πτυχιακή έρευνα αναφέρεται στη ζημιά που προκαλεί το πλαστικό μιας χρήσης, όχι μόνο στην Κύπρο και στην Μεσόγειο θάλασσα αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Περιγράφεται πως δημιουργήθηκε και αξιολογήθηκε μια καμπανιά με σκοπό την ευαισθητοποίηση των Κύπριων νέων της ηλικίας μεταξύ 20-25 ετών στο θέμα αυτό. Για την επίτευξη της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε σε πρώτη φάση μια βιβλιογραφική ανασκόπηση για τη χρήση πλαστικών μιας χρήσης. Γίνετε αναφορά σε ποσοστά ανά το παγκόσμιο , σε επιστημονικές έρευνες αλλά και σε σοκαρίστηκες δηλώσεις για το μέλλον του πλανήτη μας και τη θέση του πλαστικού στην ζωή μας. Για την έρευνα σχεδιάστηκαν δύο (2) εφαρμογές, έξι πόστερ και μια ιστοσελίδα. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε στην εργασία είναι αυτή είναι η έρευνας δράσης. Η διαδικασία για την αξιολόγηση των εφαρμογών της καμπάνιας αποτελείτο από δύο στάδια που συμπεριλάμβαναν συνεντεύξεις και ερωτηματολόγια στα οποία συμμετείχαν δέκα (10) άτομα. Με την ολοκλήρωση της έρευνας δράσης συγκεντρωθήκαν πληροφορίες, σημαντικά συμπεράσματα και εισηγήσεις για μελλοντική βελτίωση της καμπάνιας.
Description: This dissertation refers to the damage caused by disposable plastic, not only in Cyprus and the Mediterranean Sea but also worldwide. It describes how a visual communication campaign was created and evaluated to raise awareness among Cypriots aged 20-25 on this issue. To achieve this campaign, a literature review on the use of disposable plastics was carried out in the first phase. It refers to percentages around the world, to scientific research but also to shocking statements about the future of our planet and the place of plastic in our lives. Two (2) visual communication outputs were designed for the research, six posters and a website. The methodology used in the work is action research. The process for evaluating the outputs for the campaign consisted of two stages that included interviews and questionnaires in which ten (10) people participated. With the completion of the action research process, important conclusions and suggestions for future improvement of the campaign was gathered.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26752
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ_ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ_2022.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

113
Last Week
1
Last month
7
checked on Apr 30, 2024

Download(s) 20

90
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons