Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/26750
Τίτλος: | Παράγοντες εκπαιδευτικότητας στα ηλεκτρονικά παιχνίδια | Συγγραφείς: | Βενέτης, Χαράλαμπος | Λέξεις-κλειδιά: | Ηλεκτρονικά παιχνίδια;Εκπαιδευτικότητα;Εκπαίδευση;Εκπαιδευτικά πολυμέσα | Advisor: | Ιωάννου, Άντρη | Ημερομηνία Έκδοσης: | Απρ-2022 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Faculty: | Faculty of Fine and Applied Arts | Περίληψη: | Η πτυχιακή αυτή εργασία πραγματεύεται την εκπαιδευτικότητα στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, συγκεκριμένα πόσο κάποια ευρέως διαδεδομένα παιχνίδια από την αγορά έχουν ή μπορούν να αποκτήσουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Στην αρχή έγινε μια εκτενής έρευνα γενικά με τα παιχνίδια και το πως μπορούν να εκπληρώσουν έναν εκπαιδευτικό ρόλο στη σημερινή εποχή. Στη συνέχεια, από την έρευνα αυτή προέκυψαν ένας αριθμός παραγόντων, παράγοντες τους οποίους μπορούμε να ελέγξουμε για να καταλάβουμε μέχρι ένα σημείο πόσο εκπαιδευτικό χαρακτήρα έχει ένα παιχνίδι. Τέλος, με βάση αυτούς τους παράγοντες, ελέγχθηκε μία λίστα παιχνιδιών σχετικά με το πόσο πληρούν ή όχι τους παράγοντες αυτούς. Τα αποτελέσματα της έρευνας ήταν αρκετά ενδιαφέροντα, δεδομένου του ότι αυτά τα παιχνίδια δεν φτιάχτηκαν με απότερο σκοπό να έχουν εκπαιδευτικά στοιχεία, αλλά για να πουλήσουν αντίτυπα. | Description: | This thesis has to do with educationality in video games. More specifically, how some video games with widespread appeal from the industry (commercial video games) have or can acquire an educational character. In the beginning, there was an extensive research concerning how video games can fulfill an educational role in today’s age. From this research occurred a number of factors, factors which we can use to understand up to a certain point how much of an educational character a video game has. In the end, with those factors as a basis, a list of commercial video games were checked in regards to how much they fulfill those factors or not. The results of the study were interesting enough, especially when taking in mind that these games were not made with educationality in mind, but commercial appeal and sales figures. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/26750 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International |
Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Venetis_Charalampos_Περίληψη.pdf | Abstract | 147.1 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s)
118
Last Week
0
0
Last month
0
0
checked on 25 Νοε 2024
Download(s)
80
checked on 25 Νοε 2024
Google ScholarTM
Check
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons