Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26674
Title: Κόπωση λήψης αποφάσεων και ικανοποίηση επιλογής. Πώς εφαρμόζεται στην συμπεριφορά του καταναλωτή.
Authors: Καλογήρου, Χριστίνα 
Keywords: Συμπεριφορικά Χρηματοοικονομικά;Υπερβολική Επιλογή;Κόπωση Λήψης Αποφάσεων;«Εξάντληση του Εγώ»;Ικανοποίηση Καταναλωτή
Advisor: Πέτρου, Ανδρέας
Χριστοφή, Μιχαήλ
Issue Date: May-2022
Department: Department of Hotel and Tourism Management
Faculty: Faculty of Management and Economics
Abstract: «Όταν οι άνθρωποι έχουν πάρα πολλές επιλογές, κάνουν κακές επιλογές» - Thom Browne «Η καλύτερη διαφήμιση γίνεται από τους ευχαριστημένους πελάτες» - Philip Kotler Η ποικιλία προϊόντων που υπάρχει στην αγορά δίνει την δυνατότητα στους καταναλωτές να βρουν αυτό ακριβώς που ψάχνουν. Όσο όμως αυξάνεται αυτή η ποικιλία οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και προσπάθεια για να το βρουν. Αυτή η διαδικασία τους κουράζει και τους εξαντλεί για αυτό και οι αποφάσεις τους είναι τυποποιημένες / μεροληπτικές / παρορμητικές / παράλογες. Μπορεί ακόμη και αναβάλουν την αγορά ενός προϊόντος. Λαμβάνοντας αποφάσεις κάτω από αυτές τις συνθήκες νιώθουν απογοητευμένοι και μετανιωμένοι για τις επιλογές τους. Οι άνθρωποι πρέπει να είναι χαρούμενοι και ευχαριστημένοι για ό,τι αγοράζουν για οποιοδήποτε λόγο. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι να μελετήσει κατά πόσο η κόπωση λήψης αποφάσεων και συγκεκριμένα η κατάσταση μειωμένης ικανότητας αυτοελέγχου, «εξάντληση του εγώ», επηρεάζει την ικανοποίηση του καταναλωτή για μία σημαντική αγορά που έκανε.
Description: «When people have too many choices, they make bad choices» - Thom Browne «The best advertising is done by satisfied customers» - Philip Kotler The variety of products on the market enables consumers to find exactly what they are looking for. But as this variety grows, consumers spend more time and effort to find it. This process makes them tired and exhausted about it and their decisions are standard / biased / impulsive / irrational. They may even postpone the purchase of a product. Making decisions under these circumstances makes them feel frustrated and regret about their choices. People should be happy and satisfied with what they buy for whatever reason. The purpose of this dissertation is to study whether decision fatigue, and in particular the state of reduced self-control, "ego depletion", affects consumer satisfaction for a significant purchase made.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26674
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: MSc Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.pdfFulltext854.03 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 20

165
Last Week
2
Last month
4
checked on Nov 21, 2024

Download(s) 20

230
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons