Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23573
Τίτλος: The role of corporate reputation in the stakeholder decision - making process for establishing long-term relationship with a company
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Puncheva, P.Y. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003
Πηγή: 7th International Conference on Corporate Reputation, 2003, Manchester, UK
Conference: International Conference on Corporate Reputation 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23573
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Swinburne University of Technology 
Griffith University 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 5

237
Last Week
0
Last month
2
checked on 2 Σεπ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons