Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23572
Τίτλος: The effect of corporate reputation dimensions on the decision to become a stakeholder in a firm
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Puncheva, P.Y. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004
Πηγή: 18th Australia New Zealand Academy of Management Conference, 2004, Dunedin, New Zealand
Conference: Academy of Management Conference 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23572
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Griffith University 
Swinburne University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 20

220
Last Week
0
Last month
1
checked on 9 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons