Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23568
Τίτλος: Brand equity revisited: An institutional theory approach to airline customer support
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: consumer based brand equity;practical support;legitimation;airline industry
Ημερομηνία Έκδοσης: 2009
Πηγή: 2nd International Conference of Quantitative and Qualitative Methodologies in the Economic and Administrative Sciences, 2009, 25-27 May, Athens, Greece
Link: https://books.google.com.cy/books?id=ri9ZK2nvl64C&printsec=frontcover&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false
Conference: International Conference of Quantitative and Qualitative Methodologies in the Economic and Administrative Sciences 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23568
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Athens University of Economics and Business 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

252
Last Week
0
Last month
1
checked on 7 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons