Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23560
Τίτλος: Exploring Soccer Fans’ Schemata Regarding Global VS Local Human Brands
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Tzoumaka, Eugenia 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Soccer fans;Local human brands;Brand equity;Greek soccer club;Personal brand
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Πηγή: Global Marketing Conference, 2014, 15-18 July, Singapore
Conference: Global Marketing Conference 
Περίληψη: Via an exploratory survey we decoded the interplay of the multiple points of attachment leading the consumer to the soccer field. Results indicate that local soccer player brands’ conceptual property which lies with the shared bond of team identification and is leveraged reciprocally, adds both to the human and the organizational brand equity.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23560
DOI: 10.15444/GMC2014.11.08.01
Rights: ⓒ GAMMA
Type: Conference Papers
Affiliation: Athens University of Economics and Business 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

237
Last Week
0
Last month
1
checked on 8 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons