Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/2352
Τίτλος: | Fostering online collaborative learning using wikis: a pilot study | Συγγραφείς: | Stylianou-Georgiou, Agni Ioannou, Andri |
metadata.dc.contributor.other: | Στυλιανού-Γεωργίου, Αγνή Ιωάννου, Άντρη |
Λέξεις-κλειδιά: | Online social networks;Web 2.0.;Wikis(Computer science);Internet--Social aspects | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2009 | Πηγή: | 9th International Conference on Computer-Supported Collaborative Learning, 2009, Rhodes, Greece | Link: | http://www.isls.org/cscl.html | Περίληψη: | A classroom that operates as learning community should not be bounded to one weekly face to face meeting. Collaboration and social interaction are enabled to continue online using Web 2.0 technologies. We examined the affordances of wikis to support online collaborative learning within a learning community. The study was conducted with 24 students in an educational psychology graduate level course | Rights: | © ISLS | Type: | Conference Papers | Affiliation: | University of Connecticut |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation |
CORE Recommender
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα