Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23529
Τίτλος: Personal factors affecting behavioural intent towards illegal marketing practices
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Fraser, Campbell 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 1998
Πηγή: Australia-New Zealand Marketing Academy Conference, 1998, Dunedin, New Zealand
Conference: Academy of Marketing Conference 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23529
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Queensland University of Technology 
Griffith University 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

261
Last Week
0
Last month
6
checked on 22 Δεκ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons