Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23475
Τίτλος: Listening to a unicorn’s pink narrative: Scheduling of brand Posts on Instagram for maximum consumer brand engagement
Συγγραφείς: Zarkada, Anna K. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Πηγή: International Conference on Research in Advertising, 2021, 24-26 June, Bordeaux, France
Link: http://www.europeanadvertisingacademy.org/conference-2021/
Conference: 19th International Conference on Research in Advertising 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23475
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: National and Kapodistrian University of Athens 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

249
Last Week
2
Last month
3
checked on 28 Ιουλ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons