Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/2325
Τίτλος: | Design methodology of an online greek language course | Συγγραφείς: | Zaphiris, Panayiotis Zacharia, Giorgos |
metadata.dc.contributor.other: | Ζαφείρης, Παναγιώτης Ζαχαρία, Γιώργος |
Λέξεις-κλειδιά: | Distance learning;Online Communities;Participatory Design | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2001 | Πηγή: | Proceeding CHI EA '01 CHI '01 extended abstracts on Human factors in computing, 2001 | Περίληψη: | We present a participatory design methodology for developing an online corrunurtity supported Modem Greek language course. The students of the classes collaborate in transcribing real audio lessons, publish and peer review shared notes. Participatory design was implemented as a four step process (a) Building bridges with the intended users (b) Map user needs and suggestions to the system (c) Develop a prototype (d) Integrate feedback and continue the iteration. | ISBN: | 1581133405 | DOI: | 10.1145/634067.634130 | Type: | Conference Papers | Affiliation: | University Detroit |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation |
CORE Recommender
SCOPUSTM
Citations
20
6
checked on 6 Νοε 2023
Page view(s) 20
618
Last Week
0
0
Last month
21
21
checked on 23 Δεκ 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons