Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/2325
Τίτλος: Design methodology of an online greek language course
Συγγραφείς: Zaphiris, Panayiotis 
Zacharia, Giorgos 
metadata.dc.contributor.other: Ζαφείρης, Παναγιώτης
Ζαχαρία, Γιώργος
Λέξεις-κλειδιά: Distance learning;Online Communities;Participatory Design
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001
Πηγή: Proceeding CHI EA '01 CHI '01 extended abstracts on Human factors in computing, 2001
Περίληψη: We present a participatory design methodology for developing an online corrunurtity supported Modem Greek language course. The students of the classes collaborate in transcribing real audio lessons, publish and peer review shared notes. Participatory design was implemented as a four step process (a) Building bridges with the intended users (b) Map user needs and suggestions to the system (c) Develop a prototype (d) Integrate feedback and continue the iteration.
ISBN: 1581133405
DOI: 10.1145/634067.634130
Type: Conference Papers
Affiliation: University Detroit 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

SCOPUSTM   
Citations 20

6
checked on 6 Νοε 2023

Page view(s) 20

618
Last Week
0
Last month
21
checked on 23 Δεκ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons