Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23189
Τίτλος: Physiological versus Self-report Measures in Emotional Advertising: A Research Agenda
Συγγραφείς: Margariti, Kostoula 
Tsichla, Eirini 
Hatzithomas, Leonidas 
Voutsa, Maria C. 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Emotional advertising
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιου-2019
Πηγή: 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 2019, 10-12 July, Crete, Greece
Conference: International Conference on Contemporary Marketing Issues 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23189
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Macedonia 
Aristotle University of Thessaloniki 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

323
Last Week
0
Last month
8
checked on 3 Φεβ 2025

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons