Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23188
Τίτλος: Gelotophobes, gelotophiles, katagelasticists and their media preferences: A new market’s psychographic variable
Συγγραφείς: Voutsa, Maria C. 
Boutsouki, Christina 
Hatzithomas, Leonidas 
Tsichla, Eirini 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Gelotophobes;Gelotophiles;Katagelasticists
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιου-2019
Πηγή: 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 2019, 10-12 July, Crete, Greece
Conference: International Conference on Contemporary Marketing Issues 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23188
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Aristotle University of Thessaloniki 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

293
Last Week
4
Last month
4
checked on 29 Ιαν 2025

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons