Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23170
Τίτλος: Loyalty Cards And Personal Information
Συγγραφείς: Themistocleous, Christos 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Customer Data;Privacy
Ημερομηνία Έκδοσης: 21-Φεβ-2018
Πηγή: CIM Business Bulletin
Link: https://cima.ac.cy/2018/02/21/loyalty-cards-and-personal-information/
Περίληψη: Loyalty schemes are considered to be integral parts in the development of customer loyalty for companies within different sectors. For example, supermarkets within the Cypriot industry like Carrefour, Metro and Alfamega have in place loyalty cards while bonus or club cards are also present in retail industries like Stephanis – or even within the hospitality sector with Starbucks and Costa coffee rewards cards. Even though the name of these schemes might differ from case to case – from loyalty, rewards or membership cards – they are all examples of loyalty schemes that seek to maximise the buy-rebuy behaviour of customers through a strategy of “grow and retain”, also known as customer loyalty.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23170
Type: Other
Affiliation: University of Nottingham 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Άρθρα/Articles

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
CIM bulletin.pdf60.93 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

319
Last Week
2
Last month
3
checked on 28 Ιουλ 2024

Download(s) 50

109
checked on 28 Ιουλ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons