Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/23090
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Σολάκης, Κωνσταντίνος | - |
dc.contributor.author | Νικολάου, Αικατερίνη | - |
dc.contributor.author | Σολάκη, Μελίνα | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-21T11:42:32Z | - |
dc.date.available | 2021-09-21T11:42:32Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | eκπ@ιδευτικός κύκλος, 2016, τομ. 4, τ. 1, σελ. 99-111 | en_US |
dc.identifier.issn | 22414576 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/23090 | - |
dc.description.abstract | Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η διερεύνηση: α. της συμβολής των προγραμμάτων και των ενεργειών της “διά βίου μάθησης”, στην αύξηση της απασχόλησης των συμμετεχόντων σε αυτά και β. του κατά πόσο αυτά ικανοποιούν τις ανάγκες και απαιτήσεις των συμμετεχόντων. Για την επίτευξη του σκοπού πραγματοποιήθηκε έρευνα με χρήση ερωτηματολόγιου σε Έλληνες αποφοίτους του Δ.Ι.Ε.Κ Ηγουμενίτσας, κατά το χρονικό διάστημα από το 2006 έως το 2012. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουνμια θετική συμβολή των προγραμμάτων κατάρτισης και εκπαίδευσης στην απασχόληση και ικανοποίηση των συμμετεχόντων από το πρόγραμμα. Επιπλέον, δείχνουν ότι υπάρχουν θετικές ενδείξεις σε σχέση με τησυμβολή στην αυτοαπασχόληση και την επιχειρηματικότητα ενώ δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία σχετικά με τη συμβολή των προγραμμάτων διά βίου μάθησης στην αναβάθμιση της θέσης εργασίας. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.relation.ispartof | eκπ@ιδευτικός κύκλος | en_US |
dc.rights | © eκπ@ιδευτικός κύκλος | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Διά βίου μάθηση | en_US |
dc.subject | Εκπαίδευση ενηλίκων | en_US |
dc.subject | Απασχόληση | en_US |
dc.subject | Πρόγραμμα κατάρτισης | en_US |
dc.title | Εκπαίδευση Ενηλίκων και επαγγελματικές προοπτικές: Μελέτη περίπτωσης στην Ελλάδα | en_US |
dc.title.alternative | Adult Education and Labor prospects: A case study in Greece | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.link | https://journal.educircle.gr/images/teuxos/2016/teuxos1/4_1_6.pdf | en_US |
dc.collaboration | University of Ioannina | en_US |
dc.collaboration | University of Seville | en_US |
dc.collaboration | Harokopio University | en_US |
dc.subject.category | Educational Sciences | en_US |
dc.journals | Open Access | en_US |
dc.country | Greece | en_US |
dc.country | Spain | en_US |
dc.subject.field | Social Sciences | en_US |
dc.publication | Peer Reviewed | en_US |
dc.relation.issue | 1 | en_US |
dc.relation.volume | 4 | en_US |
cut.common.academicyear | 2015-2016 | en_US |
dc.identifier.spage | 99 | en_US |
dc.identifier.epage | 111 | en_US |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairetype | article | - |
crisitem.journal.journalissn | 2241-4576 | - |
crisitem.journal.publisher | Σπύρος Κιουλάνης | - |
crisitem.author.dept | Department of Communication and Marketing | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Communication and Media Studies | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0001-9504-5196 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Communication and Media Studies | - |
Appears in Collections: | Άρθρα/Articles |
CORE Recommender
This item is licensed under a Creative Commons License