Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23090
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣολάκης, Κωνσταντίνος-
dc.contributor.authorΝικολάου, Αικατερίνη-
dc.contributor.authorΣολάκη, Μελίνα-
dc.date.accessioned2021-09-21T11:42:32Z-
dc.date.available2021-09-21T11:42:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationeκπ@ιδευτικός κύκλος, 2016, τομ. 4, τ. 1, σελ. 99-111en_US
dc.identifier.issn22414576-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/23090-
dc.description.abstractΟ σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η διερεύνηση: α. της συμβολής των προγραμμάτων και των ενεργειών της “διά βίου μάθησης”, στην αύξηση της απασχόλησης των συμμετεχόντων σε αυτά και β. του κατά πόσο αυτά ικανοποιούν τις ανάγκες και απαιτήσεις των συμμετεχόντων. Για την επίτευξη του σκοπού πραγματοποιήθηκε έρευνα με χρήση ερωτηματολόγιου σε Έλληνες αποφοίτους του Δ.Ι.Ε.Κ Ηγουμενίτσας, κατά το χρονικό διάστημα από το 2006 έως το 2012. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουνμια θετική συμβολή των προγραμμάτων κατάρτισης και εκπαίδευσης στην απασχόληση και ικανοποίηση των συμμετεχόντων από το πρόγραμμα. Επιπλέον, δείχνουν ότι υπάρχουν θετικές ενδείξεις σε σχέση με τησυμβολή στην αυτοαπασχόληση και την επιχειρηματικότητα ενώ δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία σχετικά με τη συμβολή των προγραμμάτων διά βίου μάθησης στην αναβάθμιση της θέσης εργασίας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofeκπ@ιδευτικός κύκλοςen_US
dc.rights© eκπ@ιδευτικός κύκλοςen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιά βίου μάθησηen_US
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνen_US
dc.subjectΑπασχόλησηen_US
dc.subjectΠρόγραμμα κατάρτισηςen_US
dc.titleΕκπαίδευση Ενηλίκων και επαγγελματικές προοπτικές: Μελέτη περίπτωσης στην Ελλάδαen_US
dc.title.alternativeAdult Education and Labor prospects: A case study in Greeceen_US
dc.typeArticleen_US
dc.linkhttps://journal.educircle.gr/images/teuxos/2016/teuxos1/4_1_6.pdfen_US
dc.collaborationUniversity of Ioanninaen_US
dc.collaborationUniversity of Sevilleen_US
dc.collaborationHarokopio Universityen_US
dc.subject.categoryEducational Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.countryGreeceen_US
dc.countrySpainen_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.relation.issue1en_US
dc.relation.volume4en_US
cut.common.academicyear2015-2016en_US
dc.identifier.spage99en_US
dc.identifier.epage111en_US
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypearticle-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501-
crisitem.journal.journalissn2241-4576-
crisitem.journal.publisherΣπύρος Κιουλάνης-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Marketing-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0001-9504-5196-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Άρθρα/Articles
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

282
Last Week
2
Last month
4
checked on Oct 12, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons