Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23090
Τίτλος: Εκπαίδευση Ενηλίκων και επαγγελματικές προοπτικές: Μελέτη περίπτωσης στην Ελλάδα
Other Titles: Adult Education and Labor prospects: A case study in Greece
Συγγραφείς: Σολάκης, Κωνσταντίνος 
Νικολάου, Αικατερίνη 
Σολάκη, Μελίνα 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Λέξεις-κλειδιά: Διά βίου μάθηση;Εκπαίδευση ενηλίκων;Απασχόληση;Πρόγραμμα κατάρτισης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Πηγή: eκπ@ιδευτικός κύκλος, 2016, τομ. 4, τ. 1, σελ. 99-111
Volume: 4
Issue: 1
Start page: 99
End page: 111
Link: https://journal.educircle.gr/images/teuxos/2016/teuxos1/4_1_6.pdf
Περιοδικό: eκπ@ιδευτικός κύκλος 
Περίληψη: Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η διερεύνηση: α. της συμβολής των προγραμμάτων και των ενεργειών της “διά βίου μάθησης”, στην αύξηση της απασχόλησης των συμμετεχόντων σε αυτά και β. του κατά πόσο αυτά ικανοποιούν τις ανάγκες και απαιτήσεις των συμμετεχόντων. Για την επίτευξη του σκοπού πραγματοποιήθηκε έρευνα με χρήση ερωτηματολόγιου σε Έλληνες αποφοίτους του Δ.Ι.Ε.Κ Ηγουμενίτσας, κατά το χρονικό διάστημα από το 2006 έως το 2012. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουνμια θετική συμβολή των προγραμμάτων κατάρτισης και εκπαίδευσης στην απασχόληση και ικανοποίηση των συμμετεχόντων από το πρόγραμμα. Επιπλέον, δείχνουν ότι υπάρχουν θετικές ενδείξεις σε σχέση με τησυμβολή στην αυτοαπασχόληση και την επιχειρηματικότητα ενώ δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία σχετικά με τη συμβολή των προγραμμάτων διά βίου μάθησης στην αναβάθμιση της θέσης εργασίας.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23090
ISSN: 22414576
Rights: © eκπ@ιδευτικός κύκλος
Type: Article
Affiliation: University of Ioannina 
University of Seville 
Harokopio University 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Άρθρα/Articles

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

282
Last Week
2
Last month
4
checked on 12 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons