Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/23090
Τίτλος: | Εκπαίδευση Ενηλίκων και επαγγελματικές προοπτικές: Μελέτη περίπτωσης στην Ελλάδα | Other Titles: | Adult Education and Labor prospects: A case study in Greece | Συγγραφείς: | Σολάκης, Κωνσταντίνος Νικολάου, Αικατερίνη Σολάκη, Μελίνα |
Major Field of Science: | Social Sciences | Field Category: | Educational Sciences | Λέξεις-κλειδιά: | Διά βίου μάθηση;Εκπαίδευση ενηλίκων;Απασχόληση;Πρόγραμμα κατάρτισης | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2016 | Πηγή: | eκπ@ιδευτικός κύκλος, 2016, τομ. 4, τ. 1, σελ. 99-111 | Volume: | 4 | Issue: | 1 | Start page: | 99 | End page: | 111 | Link: | https://journal.educircle.gr/images/teuxos/2016/teuxos1/4_1_6.pdf | Περιοδικό: | eκπ@ιδευτικός κύκλος | Περίληψη: | Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η διερεύνηση: α. της συμβολής των προγραμμάτων και των ενεργειών της “διά βίου μάθησης”, στην αύξηση της απασχόλησης των συμμετεχόντων σε αυτά και β. του κατά πόσο αυτά ικανοποιούν τις ανάγκες και απαιτήσεις των συμμετεχόντων. Για την επίτευξη του σκοπού πραγματοποιήθηκε έρευνα με χρήση ερωτηματολόγιου σε Έλληνες αποφοίτους του Δ.Ι.Ε.Κ Ηγουμενίτσας, κατά το χρονικό διάστημα από το 2006 έως το 2012. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουνμια θετική συμβολή των προγραμμάτων κατάρτισης και εκπαίδευσης στην απασχόληση και ικανοποίηση των συμμετεχόντων από το πρόγραμμα. Επιπλέον, δείχνουν ότι υπάρχουν θετικές ενδείξεις σε σχέση με τησυμβολή στην αυτοαπασχόληση και την επιχειρηματικότητα ενώ δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία σχετικά με τη συμβολή των προγραμμάτων διά βίου μάθησης στην αναβάθμιση της θέσης εργασίας. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/23090 | ISSN: | 22414576 | Rights: | © eκπ@ιδευτικός κύκλος | Type: | Article | Affiliation: | University of Ioannina University of Seville Harokopio University |
Publication Type: | Peer Reviewed |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Άρθρα/Articles |
CORE Recommender
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons