Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23090
Title: Εκπαίδευση Ενηλίκων και επαγγελματικές προοπτικές: Μελέτη περίπτωσης στην Ελλάδα
Other Titles: Adult Education and Labor prospects: A case study in Greece
Authors: Σολάκης, Κωνσταντίνος 
Νικολάου, Αικατερίνη 
Σολάκη, Μελίνα 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Educational Sciences
Keywords: Διά βίου μάθηση;Εκπαίδευση ενηλίκων;Απασχόληση;Πρόγραμμα κατάρτισης
Issue Date: 2016
Source: eκπ@ιδευτικός κύκλος, 2016, τομ. 4, τ. 1, σελ. 99-111
Volume: 4
Issue: 1
Start page: 99
End page: 111
Link: https://journal.educircle.gr/images/teuxos/2016/teuxos1/4_1_6.pdf
Journal: eκπ@ιδευτικός κύκλος 
Abstract: Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η διερεύνηση: α. της συμβολής των προγραμμάτων και των ενεργειών της “διά βίου μάθησης”, στην αύξηση της απασχόλησης των συμμετεχόντων σε αυτά και β. του κατά πόσο αυτά ικανοποιούν τις ανάγκες και απαιτήσεις των συμμετεχόντων. Για την επίτευξη του σκοπού πραγματοποιήθηκε έρευνα με χρήση ερωτηματολόγιου σε Έλληνες αποφοίτους του Δ.Ι.Ε.Κ Ηγουμενίτσας, κατά το χρονικό διάστημα από το 2006 έως το 2012. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουνμια θετική συμβολή των προγραμμάτων κατάρτισης και εκπαίδευσης στην απασχόληση και ικανοποίηση των συμμετεχόντων από το πρόγραμμα. Επιπλέον, δείχνουν ότι υπάρχουν θετικές ενδείξεις σε σχέση με τησυμβολή στην αυτοαπασχόληση και την επιχειρηματικότητα ενώ δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία σχετικά με τη συμβολή των προγραμμάτων διά βίου μάθησης στην αναβάθμιση της θέσης εργασίας.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23090
ISSN: 22414576
Rights: © eκπ@ιδευτικός κύκλος
Type: Article
Affiliation : University of Ioannina 
University of Seville 
Harokopio University 
Publication Type: Peer Reviewed
Appears in Collections:Άρθρα/Articles

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

292
Last Week
1
Last month
8
checked on Dec 3, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons