Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/23090
Title: | Εκπαίδευση Ενηλίκων και επαγγελματικές προοπτικές: Μελέτη περίπτωσης στην Ελλάδα | Other Titles: | Adult Education and Labor prospects: A case study in Greece | Authors: | Σολάκης, Κωνσταντίνος Νικολάου, Αικατερίνη Σολάκη, Μελίνα |
Major Field of Science: | Social Sciences | Field Category: | Educational Sciences | Keywords: | Διά βίου μάθηση;Εκπαίδευση ενηλίκων;Απασχόληση;Πρόγραμμα κατάρτισης | Issue Date: | 2016 | Source: | eκπ@ιδευτικός κύκλος, 2016, τομ. 4, τ. 1, σελ. 99-111 | Volume: | 4 | Issue: | 1 | Start page: | 99 | End page: | 111 | Link: | https://journal.educircle.gr/images/teuxos/2016/teuxos1/4_1_6.pdf | Journal: | eκπ@ιδευτικός κύκλος | Abstract: | Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι η διερεύνηση: α. της συμβολής των προγραμμάτων και των ενεργειών της “διά βίου μάθησης”, στην αύξηση της απασχόλησης των συμμετεχόντων σε αυτά και β. του κατά πόσο αυτά ικανοποιούν τις ανάγκες και απαιτήσεις των συμμετεχόντων. Για την επίτευξη του σκοπού πραγματοποιήθηκε έρευνα με χρήση ερωτηματολόγιου σε Έλληνες αποφοίτους του Δ.Ι.Ε.Κ Ηγουμενίτσας, κατά το χρονικό διάστημα από το 2006 έως το 2012. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουνμια θετική συμβολή των προγραμμάτων κατάρτισης και εκπαίδευσης στην απασχόληση και ικανοποίηση των συμμετεχόντων από το πρόγραμμα. Επιπλέον, δείχνουν ότι υπάρχουν θετικές ενδείξεις σε σχέση με τησυμβολή στην αυτοαπασχόληση και την επιχειρηματικότητα ενώ δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία σχετικά με τη συμβολή των προγραμμάτων διά βίου μάθησης στην αναβάθμιση της θέσης εργασίας. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/23090 | ISSN: | 22414576 | Rights: | © eκπ@ιδευτικός κύκλος | Type: | Article | Affiliation : | University of Ioannina University of Seville Harokopio University |
Publication Type: | Peer Reviewed |
Appears in Collections: | Άρθρα/Articles |
CORE Recommender
This item is licensed under a Creative Commons License