Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/20810
Τίτλος: | Teaching English for Specific Academic Purposes: Insights into Students' Perceptions | Συγγραφείς: | Kakoulli-Constantinou, Elis | Editors: | Di Pardo Léon-Henri, D. Bhawana, J. |
Major Field of Science: | Humanities | Field Category: | Languages and Literature | Λέξεις-κλειδιά: | ESAP, students' perceptions, course evaluation, social constructivism, blended learning, G Suite for Education | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2020 | Πηγή: | Contemporary Research in Foreign Language Teaching and Learning | Start page: | 125 | End page: | 142 | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/20810 | ISBN: | 1-5275-4937-2 | Type: | Book Chapter | Affiliation: | Cambridge Scholars Publishing | Publication Type: | Peer Reviewed |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters |
CORE Recommender
Page view(s) 10
249
Last Week
1
1
Last month
0
0
checked on 23 Νοε 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα