Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/20810
Τίτλος: Teaching English for Specific Academic Purposes: Insights into Students' Perceptions
Συγγραφείς: Kakoulli-Constantinou, Elis 
Editors: Di Pardo Léon-Henri, D. 
Bhawana, J. 
Major Field of Science: Humanities
Field Category: Languages and Literature
Λέξεις-κλειδιά: ESAP, students' perceptions, course evaluation, social constructivism, blended learning, G Suite for Education
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Πηγή: Contemporary Research in Foreign Language Teaching and Learning
Start page: 125
End page: 142
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/20810
ISBN: 1-5275-4937-2
Type: Book Chapter
Affiliation: Cambridge Scholars Publishing 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 10

249
Last Week
1
Last month
0
checked on 23 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα