Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/2001
Τίτλος: Logistics service provider–client relationships
Συγγραφείς: So, Meko 
Panayides, Photis 
metadata.dc.contributor.other: Παναγίδης, Φώτης Μ.
Major Field of Science: Social Sciences
Λέξεις-κλειδιά: Transportation research;Logistics;Relationship marketing;Shipping
Ημερομηνία Έκδοσης: Μαΐ-2005
Πηγή: Transportation research part e: logistics and transportation review, 2005, vol. 41, no. 3, pp. 179–200
Volume: 41
Issue: 3
Start page: 179
End page: 200
Περιοδικό: Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review 
Περίληψη: The paper investigates the effects of relationship orientation in the logistics service provider-client interaction. A conceptual model is developed and six research hypotheses are empirically analysed using structural equation modelling. The results indicate that relationship orientation has a positive influence on key organisational capabilities, like organisational learning and innovation, promoting an improvement in supply chain effectiveness and performance. Theoretical, managerial and research implications are discussed
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/2001
ISSN: 13665545
DOI: 10.1016/j.tre.2004.05.001
Rights: © Elsevier
Type: Article
Affiliation: Cyprus International Institute of Management 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Άρθρα/Articles

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

SCOPUSTM   
Citations

131
checked on 9 Νοε 2023

WEB OF SCIENCETM
Citations 50

111
Last Week
0
Last month
1
checked on 29 Οκτ 2023

Page view(s) 10

517
Last Week
3
Last month
13
checked on 13 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons