Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/19256
Τίτλος: | McGurk effect and audiovisual speech perception in students with learning disabilities exposed to online teaching during the COVID-19 pandemic | Συγγραφείς: | Kkese, Elena | Major Field of Science: | Medical and Health Sciences | Field Category: | Basic Medicine | Λέξεις-κλειδιά: | Acoustics;Audiovisual aid;Coronavirus disease 2019;Human;Language;Online system;Pandemic;Speech perception;Teaching;Vision | Ημερομηνία Έκδοσης: | Νοε-2020 | Πηγή: | Medical Hypotheses, 2020, vol. 144, articl. no. 110233 | Volume: | 144 | Περιοδικό: | Medical Hypotheses | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/19256 | ISSN: | 03069877 | DOI: | 10.1016/j.mehy.2020.110233 | Rights: | © Elsevier Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International |
Type: | Article | Affiliation: | Cyprus University of Technology | Publication Type: | Peer Reviewed |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Άρθρα/Articles |
CORE Recommender
SCOPUSTM
Citations
13
checked on 6 Νοε 2023
WEB OF SCIENCETM
Citations
4
Last Week
0
0
Last month
0
0
checked on 29 Οκτ 2023
Page view(s)
305
Last Week
0
0
Last month
9
9
checked on 23 Νοε 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons